Магістерські роботи (КіВРА)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КіВРА) за Автор "Адаменко, Володимир Олексійович"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Лазерний віброметр для дослідження авіадвигунів(2018) Мовчан, Олександр Сергійович; Адаменко, Володимир ОлексійовичОбсяг пояснювальної записки становить 70 сторінки, включає 5 розділів 28 ілюстрацій, 2 додатка (у першому наведено технічне завдання, у другому публікації по темі дисертації) та 22 бібліографічних найменувань за переліком джерел посилань. Об’єкт дослідження — лазерний віброметр. Предмет дослідження — параметри та характеристики лазерного віброметра. Мета роботи — розробка лазерного віброметра для дослідження авіаційних двигунів на етапах передпольотного тестування та експериментального дослідження. Метод дослідження — робота з науково-технічною літературою, створення математичної моделі віброметра. Розглянуто вже існуючі методи вимірювання вібрації та більш докладно теоретичні засади лазерної віброметрії, можливості і особливості побудови лазерних віброметрів. У результаті виконання роботи розроблено математичну модель лазерного допплерівського віброметра, структурну схему лазерного віброметра, запропоновано модель автоматизованої системи лазерного вимірювання вібрації авіаційного двигуна, яка дозволяє будувати кольорову залежність рівня вібрації на тривимірній моделі авіадвигуна. За темою магістерської дисертації опубліковано тези в рамках студентського наукового семінару «Наукові розробки РТФ 2018» під назвою «Безконтактний допплерівський вимірювач вібрації для дослідження авіадвигунів».Документ Відкритий доступ Моделювання сигналів керування безпілотним наземним транспортним засобом(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-12) Риндін, Михайло Дмитрович; Адаменко, Володимир ОлексійовичОбсяг пояснювальної записки магістерської дисертації (МД) становить 88 сторінок, які включають 5 розділів, 40 ілюстрацій, 26 таблиць, 2 додати і 21 бібліографічне найменування за переліком джерел посилань. Актуальність теми дослідження. Тема МД є актуальною, тому що автомобільна індустрія зазнає істотної трансформації: найбільші виробники машин спільно з ІТ та телекомунікаційними розробниками йдуть до створення транспортних засобів з можливістю повного автономного водіння. Тренд вже очевидний — в майбутньому безпілотний транспорт стане масовим явищем. Розвиток автономних автомобілів формує майбутнє транспорту. Висока ефективність контролерів руху необхідна для вдосконалення технології умов пересування. Мета та завдання. Метою МД є створення динамічної моделі наземного транспортного засобу в середовищі MatLab та підключення моделі до симулятору для дослідження поведінки авто з подальшою фільтрацією цих параметрів. Об’єкт та предмет роботи. Об’єктом виступає безпілотний транспортний засіб. Предметом дослідження є характеристики математичної моделі та вплив фільтрації зашумлених сигналів за допомогою фільтру Калмана, які надходять з керма та педалей. Наукова новизна одержаних результатів: Наукова новизна отриманих результатів підтверджена публікацією тез конференції: Риндін М. Д. Розроблення математичної моделі автомобілю в середовищі SIMULINK / М. Д. Риндін, В. О. Адаменко // Міжнародна науково-технічна конференція «Радіотехнічні поля, сигнали, апарати та системи». Київ, 18–24 листопада 2019 — К. : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. — С. 88–90.Документ Відкритий доступ Система пожежної сигналізації та оповіщення корпусу навчального закладу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Городецький, Олексій Павлович; Адаменко, Володимир ОлексійовичМета дослідження. Метою роботи є розробка проекту системи пожежної сигналізації та оповіщення корпусу навчального закладу. Об’єкт дослідження — система пожежної сигналізації та оповіщення. Предмет дослідження — оптимальна структура та розміщення її елементів. Методи дослідження: аналіз конструктивних особливостей будівлі та внутрішньо будинкових інженерних систем, класифікація приміщень в залежності від їх призначення відповідно до чинних державних нормативних документів, вибір необхідних технічних засобів для визначення виникнення загорянь і оповіщення про них, а також вибір способу їх інтеграції в єдину систему.