На основі аналізу активних методів навчання зформульовано порядок та рекомендації до проведення трьох ділових ігор для студентів-енергоменеджерів у рамках вивчення окремих освітніх компонентів. Описано досвід впровадження активних методів навчання, що впроваджено в навчальні дисципліни студентів Навчально-наукового Інституту енергозбереження та енергоменеджменту КПІ ім. Ігоря Сікорського для ОПП «Енергетичний менеджмент та енергоефективні технології», який підтверджує підвищення якості підготовки студентів енергетичних спеціальностей. В даній публікації наведено рекомендації до проведення ділових ігор, що сприяють розвитку як професійних навичок („hard skills”), так і надпрофесійних компетентностей („soft skills”), що робить майбутнього фахівця-енергетика більш конкурентоспроможним у галузі.