(ВГ «Наукові перспективи», 2023) Сербова, О. В.; Боднарь, Л. С.
розглянуто взаємозв’язок між
пізнавальними та моторними компонентами розвитку дитини. Акцентовано на значенні для фахівців у роботі з дітьми дошкільного віку важливості усвідомлення складних патогенетичних механізмів перинатального ураження ЦНС, особливості індивідуального профілю функціональної асиметрії мозку і своєрідності специфіки дефіцитарності сенсорного та моторного компонентів
формування психічних процесів. Зокрема, вказано, що сьогодні дитяча нейропсихологія володіє достатнім арсеналом наукових знань, які підтверджуються значними практичними напрацюваннями й є могутнім діагностико-прогностичним та корекційно-розвивальним засобом у руках
професіоналів.