Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (ПП)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, опубліковані у збірниках, що видані за результатами конференцій, семінарів, конгресів, круглих столів тощо.
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій, семінарів і т.п. (ПП) за Автор "Сербова, О. В."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Актуальність проблеми розвитку соціально-комунікативних навичок у підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання(ГО “Наукова спільнота”, 2023-10-23) Сербова, О. В.; Спащенко, К. С.Зроблено акцент на актуальності формування соціально-комунікативних навичок підлітків з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання на педагогічному рівні, яка визначена соціальним запитом суспільства – поступовим формуванням особистості, адаптованої до умов соціального життя. Зазначено, що специфічна проблема підлітків з ООП –утруднення задоволення актуальних соціальних потреб. В умовах сьогодення інклюзія дітей підліткового віку з ООП в суспільство є одним із необхідних напрямів наукових досліджень і роботи різноманітних соціальних інститутів та громадських організацій. Актуальним на сьогодні залишається пошук шляхів формування комунікативних навичок, розширення соціальних уявлень і розуміння соціальних стосунків підлітків з ООП як на уроках, так і в позакласній діяльності, а також стимулювання внутрішньої активності підлітків до підвищення своєї соціально-комунікативної компетентності в суспільстві.Документ Відкритий доступ Нейропсихологічні чинники розвитку психічних процесів у дітей дошкільного віку(ВГ «Наукові перспективи», 2023) Сербова, О. В.; Боднарь, Л. С.розглянуто взаємозв’язок між пізнавальними та моторними компонентами розвитку дитини. Акцентовано на значенні для фахівців у роботі з дітьми дошкільного віку важливості усвідомлення складних патогенетичних механізмів перинатального ураження ЦНС, особливості індивідуального профілю функціональної асиметрії мозку і своєрідності специфіки дефіцитарності сенсорного та моторного компонентів формування психічних процесів. Зокрема, вказано, що сьогодні дитяча нейропсихологія володіє достатнім арсеналом наукових знань, які підтверджуються значними практичними напрацюваннями й є могутнім діагностико-прогностичним та корекційно-розвивальним засобом у руках професіоналів.