(ГО “Наукова спільнота”, 2023-10-23) Сербова, О. В.; Спащенко, К. С.
Зроблено акцент на актуальності формування соціально-комунікативних навичок підлітків з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання на педагогічному рівні, яка визначена соціальним запитом суспільства – поступовим формуванням особистості, адаптованої до умов соціального життя. Зазначено, що специфічна проблема підлітків з ООП –утруднення задоволення актуальних соціальних потреб. В умовах сьогодення інклюзія дітей підліткового віку з ООП в суспільство є одним із необхідних напрямів наукових досліджень і роботи різноманітних соціальних інститутів та громадських організацій. Актуальним на сьогодні залишається пошук шляхів формування
комунікативних навичок, розширення соціальних уявлень і розуміння
соціальних стосунків підлітків з ООП як на уроках, так і в позакласній діяльності, а також стимулювання внутрішньої активності підлітків до підвищення своєї соціально-комунікативної компетентності в суспільстві.