Магістерські роботи (ММЕС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ММЕС) за Автор "Жуковська, Ольга Анатоліївна"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Економіко-математичне моделювання витрат компанії на інформаційну систему(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Шперлов, Руслан Віталійович; Жуковська, Ольга АнатоліївнаУ даній дисертації було розглянуто аналітико-прогностичне моделювання основного показника вимірювання навантаження інформаційної інфраструктури – кількість запитів до системи в секунду та побудовано імітаційну модель інформаційної системи – багатоканальну систему масового обслуговування. Досліджено статистичні дані кількості запитів з метою знаходження та виявлення тенденції руху його часового ряду та перевірка роботи імітаційної моделі для забезпечення надійності та доступності сервісів IT-компанії. Актуальність даного дослідження отримує певний резонанс у індустрії інформаційних технологій на даний час, адже розширення інформаційних систем до можливості передачі петабайтів даних в секунду потребує чіткого плану їх інфраструктуризації. Забезпечення мінімального прогнозу, оцінки даних та моделювання роботи інформаційної системи при прогнозованих навантаженнях може гарантувати не тільки стабільність програмного продукту чи технології але й неопосередковано вплинути на собівартість продукції та об’єм отриманого прибутку. У роботі було проаналізовано особливості функціонування інформаційної системи компанії та об’єми витрат, що формуються на основі підтримки та моніторингу життєдіяльності системи. Обґрунтовано вибір прогностичних моделей для прогнозу навантаження. Відповідно теорії масового обслуговування було створено імітаційну модель інформаційної системи, що відображала реальний процес обробки запитів із заданими параметрами. Прораховано можливі варіанти масштабування інформаційної системи та об’єми заощаджень при дотриманні рекомендацій, основаних на даному дослідженні.Документ Відкритий доступ Економіко-математичне моделювання ринкової діяльності компанії з урахуванням конкурентної взаємодії(2018) Скляр, Поліна Андріївна; Жуковська, Ольга АнатоліївнаРозвиток підприємства неможливий без наявності ефективної стратегії, правильний вибір якої напряму залежить від глибинного розуміння ситуації на ринку. Відслідковуючи і плануючи свою діяльність підприємство може вчасно врахувати найголовніші внутрішні та зовнішні фактори, які будуть забезпечувати сприятливі умови для ефективного функціонування. Актуальність даної роботи полягає в тому, що підприємству необхідно мати механізм для ефективної оцінки і формування стратегії діяльності на сучасному високо конкурентному ринку, який дозволив би узгодити зв’язок між параметрами виробничої діяльності та положенням компанії на ринку відносно її конкурентів та прогнозувати подальшу динаміку розвитку. Метою даної роботи є вирішення задачі ефективного вибору стратегії підприємства за допомогою побудови та аналізу економіко-математичної моделі динаміки розвитку з урахуванням конкурентної взаємодії. Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків. Робота виконана в обсязі 96 сторінок, містить 7 таблиць та 26 рисунків. У даній роботі були проаналізовані аспекти ринкової діяльності підприємства, формування стратегії зростання, розглянуті відомі моделі визначення розміру ринку, ринкової частки компаній, а також моделі створення прибутку з урахуванням випуску та основних фондів підприємства. На їх основі була запропонована власна модель, яка дозволяє створити механізм для ефективної оцінки та аналізу: ‒ загального розмір ринку з урахування коливального характеру цін; ‒ положення компанії на ринку відносно конкурентів; ‒ витрат на зберігання продукції; ‒ зв'язку між випуском продукції та виробничими фондами; ‒ динаміки виробничих фондів з урахуванням отриманих прибутків від діяльності. Модель має аналітичний розв’язок та програмне рішення. Запропонована модель може застосовуватися на підприємствах, які орієнтовані на зміцнення своїх позиції на ринку шляхом застосування економіко-математичної моделі для аналізу своєї діяльності та ринкових передумов.Документ Відкритий доступ Моделювання економічної діяльності підприємства з продажу програмного забезпечення при входженні на ринок(2018) Березко, Богдан Олександрович; Жуковська, Ольга АнатоліївнаСучасна економіка являє собою досить складне, комплексне явище, яке варто розглядати з багатьох сторін. Економіка не являє собою статичне поняття, точніше відображення економіки в поточний момент часу являє собою статичне поняття лише в дуже короткі проміжки часу. Так як розвиток економіки поняття дуже неоднозначне потрібно визначити, чи власне можна виміряти його. Методів є багато, дивлячись з якої сторони підійти до поставленої задачі. Одним з індифікаторів економічного стану є стан ринку. Саме рівень розвитку та його специфіка є одним з індифікаторів економічного розвитку. Відповідно до різних рівнів розвитку економіки, ринок змінювався в такт та відповідно до останнього. Від натурального обміну, який потім був замінений грошовим еквівалентом пройшло багато часу. Однак все одно ліміту розвитку поки ще не видно, навіть попри відчуття та знання того, що сьогодні рівень розвитку ринків різних країн досить високий. Оцінити наскільки розвинений ринок можна також різними методами, але зокрема потрібно звернути увагу на його склад. Одні частини ринку зменшуються, інші збільшуються, відповідно до потреб споживачів. Сучасні види ринків за продукцією, такі як ринок програмного забезпечення є дуже динамічними. Це пояснюється тим, що використання програмного забезпечення і його розвиток досить швидко йдуть в перед, що стимулює до імплементації нових методів в промисловості, керуванні тощо. Кожного дня все нові програми з’являються на ринок витісняючи старих конкурентів, попри навіть постійний розвиток і покращення других, мати стабільну позицію на ринку програмного забезпечення дуже респектабельно але й дуже важко. Також перспективність впливає на зміни цього ринку обумовлюючи його динамічність. Входженя на даний ринок може бути дуже важким але й дуже результативним у випадку успіху. Саме аспекти входження на ринок, його певний сегмент розглянуто в цій роботі. Зокрема розглянуто діяльність підприємства з продажу програмного забезпечення саме в момент входження на ринок, що в свою чергу розкриває деяку специфіку цього процесу, та цього виду ринку. Цей процес є дуже невизначеним та багатостороннім, тому для того, щоб правильно все змоделювати, потрібно оперувати великою кількістю данних. Робота складається з 84 сторінок та 19 рисунків.