Бакалаврські роботи (ІПЗЕ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра.
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ІПЗЕ) за Автор "Гришкевич, Максим Миколайович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Автоматизована система створення моделі студента для інтелектуальних навчальних систем(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Гришкевич, Максим Миколайович; Дацюк, Оксана АнтонівнаДипломна робота за темою «Автоматизована система створення моделі студента для інтелектуальних навчальних систем» виконана студентом кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Гришкевичем Максимом Миколайовичем зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за освітньопрофесійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій» і складається зі: вступу; 5 розділів («Мета, постановка задачі та основні завдання», «Аналіз існуючих систем, опис предметної області», «Засоби розробки програмного забезпечення», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача з програмною системою»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 8 джерел; 19 ілюстрацій та 1 додаток. Загальний обсяг роботи 62 сторінки. Основна проблема, яку розглядає ця дипломна робота, полягає в тому, що існуючі інтелектуальні навчальні системи не завжди досягають максимальної ефективності через відсутність достатньої кількості даних про поведінку студентів. Автоматизована система, яку було розроблено в рамках цієї роботи, дозволить збирати дані про студентів і створювати моделі, які можуть бути використані для покращення ефективності навчання. Метою цієї дипломної роботи є реалізація системи, яка дозволяє створювати моделі студентів для інтелектуальних навчальних систем. Для досягнення поставленої мети виконано такі завдання: проаналізовано підходи та методи створення моделі студента; проаналізовано підходи конкурентів з відкритим кодом, їхню точність, сильні та слабкі сторони. Розроблено систему здатну: збирати, валідувати та опрацьовувати дані; обробляти, аналізувати та повертати структуроване представлення інформації; допомогти студентові з навчальним процесом. Практичне значення одержаних результатів полягає в отриманні системи для автоматизованого збору даних, структурованому їх представленні користувачеві та покращення якості освіти шляхом її інтелектуалізації. Зроблено огляд існуючих рішень, які розв’язують певні задачі. Визначено подальші вектори розвитку й досліджень. Реалізовано базовий та частково-адаптивний інтерфейс для демонстрації роботи системи та використанні на різних типах пристроїв. Дане дослідження показує як можна використати створену системою модель студента в освітньому процесі здобувача освіти. Під час дослідження написано веб-додаток, що демонструє використання моделі студента на конкретних освітніх процесах.