Бакалаврські роботи (ІПЗЕ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра.
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ІПЗЕ) за Автор "Гусєва, Ірина Ігорівна"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Програмний застосунок експертизи транспортних засобів після дорожньо-транспортних пригод(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Максименко, Павло Олегович; Гусєва, Ірина ІгорівнаДипломна робота за темою «Програмний застосунок експертизи транспортних засобів після дорожньо-транспортних пригод» виконана студентом кафедри інженерії програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій НН ІАТЕ Максименко Павло Олегович зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за освітньо професійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій» Розробка програмних застосунків для полегшення експертизи транспортних засобів дозволяє оптимізувати та пришвидшити процес експертизи, бо на дорогах стає все більше дорожньо-транспортних пригод, експертиза який є дорогою та трудомісткою. Метою роботи є створення програмний застосунок експертизи транспортних засобів після дорожньо-транспортних пригод на основі штучного інтелекту з розпізнавання зображень. Основним призначенням даного програмного застосунку є полегшення аналізу великої кількості фотографій пошкоджених автомобілів для збору статистичних даних. Робота складається зі: вступу; 5 розділів («Постановка задачі експертизи транспортних засобів», «Опис предметної області», «Засоби розробки», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача з програмною системою»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 15 джерел; 25 ілюстрацій та 2 додатки. Загальний обсяг роботи 76 сторінок.Документ Відкритий доступ Програмний застосунок моніторингу поведінки водія(КПІ ім. Сікорського, 2023) Лукінський, Димітр Дмитрович; Гусєва, Ірина ІгорівнаДипломна робота за темою «Програмний застосунок моніторингу поведінки водія» виконана студентом кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Лукінським Димітром Дмитровичем зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за освітньо-професійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій» і складається зі: вступу; 5 розділів («Задача моніторингу поведінки водія», «Аналіз існуючих систем, опис предметної області», «Засоби розробки», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача з системою»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 21 джерело; 22 рисунки; та додатків. Загальний обсяг роботи 100 сторінок.Документ Відкритий доступ Програмний застосунок розпізнавання маневрів транспортних засобів(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лола, Назар Олегович; Гусєва, Ірина ІгорівнаДипломна робота за темою «Програмний застосунок розпізнавання маневрів транспортних засобів» виконана студентом кафедри інженерії̈ програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Лолою Назаром Олеговичем зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за освітньо професійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій» і складається зі: вступу; 5 розділів («Постановка задачі розпізнавання маневрів транспортних засобів», «Аналіз аналогічних систем розпізнавання маневрів транспортних засобів», «Засоби розробки системи», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача з системою»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 15 джерел; 13 ілюстрацій; 2 додатки. Загальний обсяг роботи 49 сторінок. Актуальність теми. Одним із перспективних напрямків розвитку цифрових технологій є їх впровадження у транспортний сектор. Завдяки розробці різноманітних мобільних додатків, забезпечуються зручність і покращення якості обслуговування водіїв та пасажирів. Враховуючи енергетичні кризи та потребу у підвищенні ефективності використання енергії, особливо в транспортному секторі, дослідники активно займаються вирішенням проблеми оптимізації споживання палива або електроенергії під час руху. Одним з підходів до вирішення цієї проблеми є аналіз послідовності маневрів, виконаних транспортним засобом під час подорожі. Кожен маневр, виконаний транспортним засобом, споживає певну кількість палива або заряду батареї. З цього можна зробити висновок, що рух від точки А до точки Б може мати різні послідовності маневрів, які вимагають різної кількості енергії. Оптимальним варіантом буде той, в якому послідовність маневрів мінімізує споживання енергії. Мета роботи і завдання дослідження. Метою даної роботи є розробка програмного застосунку для розпізнаваняя маневрів транспортного засобу в рамках поїздки та надання інформації про використання палива. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: 1) проаналізувати існуючі алгоритми розпізнавання маневрів транспортних засобів. Сформувати вимоги для подальшої реалізації програмного застосунку; 2) визначити необхідні дані для алгоритму розпізнавання маневрів; 3) дослідити наявні технології та інструменти розробки мобільних застосунків. Обрати засоби розробки; 4) розробити програмний застосунок для розпізнавання маневрів транспортних засобів з подальшим виведенням їх списку та аналітичних даних. Практичним значенням є створений програмний застосунок розпізнавання маневрів транспортних засобів, що надає аналітичну інформацію щодо виконаних маневрів та може допомогти водієві підвищити енергоефективність керування транспортним засобом.Документ Відкритий доступ Інструментальні засоби аналізу завантаженості доріг(КПІ ім. Сікорського, 2023) Самко, Степан Володимирович; Гусєва, Ірина ІгорівнаДипломна робота за темою «Інструментальні засоби аналізу завантаженості доріг» виконана студентом кафедри інженерії програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій НН ІАТЕ Самко Степаном Володимировичем зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за освітньо-професійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій» і складається зі: вступу; 5 розділів («Задача аналізу завантаженості доріг», «Аналіз існуючих систем та алгоритмів аналізу завантаженості доріг», «Засоби розробки програмного забезпечення», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача з програмною системою», висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 17 джерел; 16 рисунків; 6 діаграм та додатків. Загальний обсяг роботи 70 сторінок. Метою роботи є розробка мобільного застосунку для аналізу завантаженості доріг на основі даних з сенсорів смартфонів користувачів. Для досягнення поставленої мети виконано такі завдання: - проведено аналіз існуючих застосунків та алгоритмів, направлених на аналіз завантаженості доріг; - спроектовано алгоритм для аналізу завантаженості доріг та виявлення заторів. Розроблено систему, що включає мобільний застосунок, вебсокет сервер, та HTTP сервер для експорту даних. Система здатна збирати і обробляти дані з сенсорів смартфонів користувачів, аналізувати дорожню ситуацію, виявляти затори, надавати статистику у реальному часі та у режимі історичних даних і мати можливість експортувати дані. Практичне значення отриманих результатів полягає в тому, що система аналізу завантаженості доріг допоможе краще розуміти ситуацію на дорогах і учасникам дорожнього руху, і організаціям, відповідальним за управління дорожніми мережами. Вона може бути корисною як при плануванні подорожі, так і для розуміння проблем планування дорожніх розв'язок.Документ Відкритий доступ Інструментальні засоби краудсорсингу в транспортних системах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Тютюнник, Олександра Григорівна; Гусєва, Ірина ІгорівнаДипломна робота за темою «Інструментальні засоби краудсорсингу в транспортних системах» виконана студенткою кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Тютюнник Олександрою Григорівною зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за освітньо-професійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер - фізичних систем і веб-технологій» і складається із: переліку умовних позначень, символів, скорочень і термінів; вступу; 5 розділів («Постановка задачі», «Аналіз існуючих систем», «Засоби розробки програмного забезпечення», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача з мобільним застосунком»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 17 джерел; 29 рисунків та 2 додатків. Загальний обсяг роботи 78 сторінка. Актуальність теми: із зростанням індустріалізації, зростає також кількість машин у містах, через що збільшується забруднення і зменшується кількість вільних місць для паркування автомобіля. З’являється питання оптимізації часу, проведеного у пошуках місця для зупинки. Тому з’являються інструменти для полегшення та пришвидшення пошуку вільного місця для транспортного засобу. Актуальність таких застосунків полягає у тому, що вони здатні частково вирішити проблему з паркуваннями, оптимізувавши час їх пошуку і, як наслідок, зменшити викиди шкідливих речовин від транспорту в повітря або заощадити енергію електричного автомобіля для наступних поїздок. Метою роботи є розробка програмного забезпечення для використання краудсорсингу з метою зменшення часу на пошук місця паркування. Для досягнення поставленої мети виконано такі завдання: - проаналізовано наявні підходи використання краудсорсингу в транспортних системах; - досліджено потреби транспортних систем у використанні краудсорсингу та визначено пріоритетні напрямки для впровадження цих інструментів. Розроблено алгоритми, за допомогою яких програма здатна: - оновлювати інформацію про зайнятість паркомісць у реальному часі за рахунок отриманих даних з GPS та акселерометра; - додавати нові місця для паркування на мапу після певної кількості запитів від користувачів на основі вхідних даних. Практичне значення одержаних результатів: розроблено програмне забезпечення, що здатне використовувати розроблені алгоритми і яке надає користувачеві актуальну інформацію про ситуацію на паркуваннях поблизу.Документ Відкритий доступ Інструментальні засоби розпізнавання дорожніх знаків(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Плачинда, Маргарита Володимирівна; Гусєва, Ірина ІгорівнаДипломна робота «Інструментальні засоби розпрізнавання дорожніх знаків» виконана студенткою кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Плачиндою Маргаритою Володимирівною зі спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення за освітньо-професійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій» і складається зі: вступу; 5 розділів («Інструментальні засоби ропізнавання дорожніх знаків», «Аналіз засобів розробки зображення», «Засоби розробки системи розпізнавання знаків», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача з програмнтм забезпеченням»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 20 джерела; 36 ілюстрацій та додатків. Загальний обсяг роботи 70 сторінок. Метою роботи є створення інструментального засобу для розпізнавання зображень дорожніх знаків в зручному веб-застосунку, а саме: проаналізувати існуючі системи та алгоритми розпізнавання дорожніх знаків; створити на основі вивченої інформації нейронну мережу; створити зручний додаток, що дозволяє користувачеві розпізнавати дорожні знаки. Практичне значення одержаних результатів полягає в створенні моделі та методів системи класифікації зображень, а саме дорожніх знаків.Документ Відкритий доступ Інструментальні засоби формування рекомендацій енергоефективного використання автокондиціонера(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Яринич, Віталій Павлович; Гусєва, Ірина ІгорівнаДипломна робота за темою «Інструментальні засоби формування рекомендацій енергоефективного використання автокондиціонера» виконана студентом кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Яриничем Віталієм Павловичем зі спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення за освітньо-професійною програмою «Iнженерія прогрaмного зaбезпечення інтелектуaльних кібер-фізичних систем і веб-технологій» і складається зі: вступу; 5 розділів («Постановка завдання та опис предметної області», «Аналіз аналогічних систем підвищення енергоефективності водіння», «Засоби розробки програмного забезпечення», «Опис програмної реалізації», «Взаємодія користувача з системою»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 25 джерел,; 28 ілюстрацій; 1 таблицю; 2 додатків. Загальний обсяг роботи 72 сторінки. Актуальністю теми є зростаюча увага до екологічних проблем та прагнення до покращення енергоефективності водіння. Метою дипломної роботи є реалізація мобільного застосунку для відстеження значень температури і вологості всередині та ззовні атомобіля, та формування рекомендацій, які допоможуть енергоефективно налаштувати та використовувати автокондиціонер відповідно до наявних умов та бажаної температури у салоні. Результатом виконання роботи є мобільний застосунок, що допомагає користувачам енергоефективно використовувати автокондиціонер під час поїздки у режимі реального часу шляхом формування відповідних рекомендацій.