Магістерські роботи (ІКТС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ІКТС) за Автор "Мартинова, Катерина Геннадіївна"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Універсальний програмний комплекс моделей пріоритетного та безпріоритетного обслуговування для реалізації концепції «ситуаційного пріоритету»(2021) Мартинова, Катерина Геннадіївна; Уривський, Леонід ОлександровичТемою магістерської дисертації є універсальний програмний комплекс моделей пріоритетного та безпріоритетного обслуговування для реалізації концепції «ситуаційного пріоритету». Робота містить 90 сторінок, зокрема 28 ілюстрацій, 2 таблиці та 42 джерела інформації. Актуальність дисертації в тому, що в умовах обмежених часових ресурсів структура системи масового обслуговування (СМО) з пріоритетним обслуговуванням суттєво впливає на динаміку якості обслуговування. Мета дисертації полягає у розробці комплексної аналітичної моделі для пріоритетних систем масового обслуговування з довільним числом обслуговуючих приладів, потоків та місць для черги та формулюванні теоретичної основи для узагальненої теорії масового обслуговування, що істотно спрощуватиме рутинні обчислення якості обслуговування СМО. Об’єктом дослідження є система масового обслуговування із застосуванням пріоритетних дисциплін. Предметом дослідження є чутливість систем масового обслуговування до зміни структури обслуговування. На підставі використання теорії масового обслуговування та методики побудови комплексної аналітичної моделі СМО вдосконалено узагальнену аналітичну модель СМО з пріоритетним обслуговуванням. Отримана модель дозволяє обґрунтувати кращі сценарії реалізації пріоритетного обслуговування в контакт-центрах на базі хмарних технологій. При виконанні роботи застосовувалося програмне забезпечення MS Excel і MathCad. У дисертації розроблено новий підхід до побудови аналітичних моделей СМО з пріоритетним обслуговуванням, а також сформульовано рекомендації щодо зміни структури обслуговування з метою впливу на якість обслуговування.. Результати дисертації апробовані на ХІІ, ХІІІ та ХІV Міжнародних науково-технічних конференціях «Проблеми телекомунікацій» та на Міжнародній науково-технічній конференції UkrMiCo-2019: Uryvsky L., Martynova K. Complex analytical model of priority requires service on cloud server/2019 International Conference Radio Electronics & Info Communications (UkrMiCo). – IEEE Xplore Digital Library. – p.p. 1-4. https://ieeexplore.ieee.org/document/9165323 DOI: 10.1109/UkrMiCo47782.2019.9165323 (Scopus)