Гіротехнології, навігація і керування рухомими об'єктами – 2023
Постійне посилання зібрання
Даний збірник містить матеріали секційних доповідей, які були представлені на науково-технічній конференції студентів та молодих вчених «Гіротехнології, навігація і керування рухомими об'єктами – 2023», що проводилась 6 та 7 червня 2023 р. в м. Києві.
Переглянути
Перегляд Гіротехнології, навігація і керування рухомими об'єктами – 2023 за Автор "Поваров, Сергій Анатолійович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Легкий багатоцільовий літак. загальне проєктування й аеродинамічний розрахунок(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Тітов, Генріх Володимирович; Поваров, Сергій АнатолійовичУ наш час в Україні є актуальною потреба в створенні легких літаків короткого зльоту і посадки (КЗП), які відносяться до літаків нормальної категорії і можуть бути сертифіковані за вимогами авіаційних норм CS-23. Основним їх завданням має стати перевезення пасажирів та/або малогабаритних вантажів на невеликі дальності з можливістю здійснення посадки на непідготовлених майданчиках (ділянки полів, галявини та ін.). Додатково такі літаки можуть мати наступні застосування: підвищення мобільності силових структур (військові, поліція), виконання задач патрулювання та спостереження, виконання пошуково-рятувальних задач. Парк літаків, які зараз використовуються для подібних задач (Ан-2, Cessna різних модифікацій та ін.) не задовольняє оптимально зазначені вище потреби з причин застарілості матеріальної частини або недостатній оптимізації льотно-експлуатаційних характеристик. Нові ж літаки такого типу в Україні не розробляються і не виготовляються.Документ Відкритий доступ Легкий багатоцільовий літак. Шасі літака(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Лазурченко, Геннадій Григорович; Поваров, Сергій АнатолійовичВ сучасному світі, у тому числі в Україні, легкі багатоцільові літаки допомагають забезпечити виконання великого спектру різноманітних місій як у цивільній, так і у військовій сферах. Завдяки своїм льотно-технічним характеристикам та експлуатаційним особливостям, ці літаки пропонують гнучкість і багатофункціональність у вирішенні різних задач, таких як: комерційні пасажиро- та вантажоперевезення в регіонах з нерозвиненою аеродромною інфраструктурою, виконання економічно ефективних патрульних польотів, авіаційні місії в аграрному секторі та ін. Такі літаки можуть успішно виконувати завдання у віддалених районах, а також забезпечувати підтримку в екстремальних умовах, де доступність і мобільність є критично важливими факторами. У зв'язку зі зростаючим попитом на легкі багатоцільові літаки, існує актуальна проблема створення нових літаків з високими характеристиками експлуатаційної ефективності. Цей літак повинен мати здатність виконувати короткі зльоти і посадки, забезпечувати хорошу вантажопідйомність для свого класу, мати достатню дальність польоту і високу надійність в експлуатації. Одним із ключових факторів, що визначають продуктивність легкого багатоцільового літака, є конструкція його шасі. Шасі повинно забезпечувати стабільність літака на землі, ефективне руління по аеродрому, а також поглинати кінетичну енергію під час посадки і пробігу при зльоті.