Кафедра технології поліграфічного виробництва (ТПВ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра технології поліграфічного виробництва (ТПВ) за Автор "Bondarenko, Владислав Сергійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Друкарня з дослідженням технології виготовлення рекламно-сувенірної продукції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Bondarenko, Владислав Сергійович; Роїк, Тетяна АнатоліївнаПояснювальна записка до магістерської дисертації на тему «Друкарня з дослідженням технології виготовлення рекламно–сувенірної продукції», містить 98 сторінок, 46 рисунків, 17 таблиць, 25 літературних джерел. Мета магістерської дисертації: дослідити технології виготовлення рекламно– сувенірної продукції на поліграфічному підприємстві, надати розуміння більш ефективних стратегій щодо оптимізації технологічного процесу виробництва рекламно–сувенірної продукції, щоб підвищити якість, дизайн, оптимізувати час виробництва і зменшити амортизацію. Об’єктом дослідження є технологія виготовлення рекламно–сувенірної продукції. Предметом дослідження є виготовлення дизайну рекламно–сувенірної продукції з вибором технологічного процесу та проектуванням виробництва. Методи дослідження: метод порівняльного аналізу, розрахунки кількісних показників для замовлення, методи економічних розрахунків, методи розрахунків показників навколишнього середовища, метод побудови алгоритму виготовлення рекламно-сувенірної продукції, методи визначення показників якості виробівоптичної густини, адгезії фарби на відбитку, визначення розтікання фарби на задрукованому матеріалі. Запроектовано поліграфічне підприємство цифрового друку з додрукарською та післядрукарською обробкою для виготовлення поліграфічної продукції. Було досліджено відбитки трафаретного і тампонного друку зображення на матеріалі. Було розроблено технологічний процес виготовлення поліграфічної продукції та оформлено результати у вигляді блок-схем та таблиць. Було розрахована собівартість продукції разом з терміном повної окупності підприємства та річним завантаженням підприємства. Був створений план виробничого підприємства.