Кафедра математичного моделювання економічних систем (ММЕС)
Постійне посилання на фонд
Припинила існування 01.07.2021 р. згідно наказу НАКАЗ НУ/31/2021 ВІД 19.02.2021
Переглянути
Перегляд Кафедра математичного моделювання економічних систем (ММЕС) за Автор "Гайдай, Ярослав Павлович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Прогнозна модель продаж побутової техніки інтернет магазина Авіс(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Гайдай, Ярослав Павлович; Жуковська, Ольга АнатоліївнаУ дипломній роботі проведено аналітичний аналіз наукової літератури, що охоплює напрямок дослідження даної роботи. Розкрито також сутність понять, що характеризують електронну комерцію та ринок роздрібної торгівлі побутової техніки. У цьому дослідженні було представлено певну послідовність аналізу часових рядів для ефективного прогнозування. Дипломна робота має за мету вирішити такі теоретичні і практичні завдання: - провести аналіз поняття електронної комерції; - провести аналіз ринку побутової електроніки в Україні та місце ТОВ «Авіс» на ньому; - провести аналіз моделей прогнозування; - розробити реалізацію моделі; - провести аналіз побудованих прогнозів. У зв’язку з чим, автором в роботі запропоновано побудову економіко-математичної моделі продажу побутової техніки інтернет магазину. Основою схеми побудови дослідження є огляд робіт і виявлення в них неточностей, які дозволять звузити пошуки алгоритмів вдосконалення моделі. В першу чергу моделі базуються на згладжуванні даних для прогнозування. Згідно схеми прогнозування, спочатку відбувається корекція даних для точного прогнозу. При дослідженні літератури та аналізі моделей на основі даних найкраще адаптується модель ковзного середнього. Під час аналізу було перевірено, що краще всього брати середнє за 4 періоди. Знайдений коефіцієнт допомагає повторити періодичні стрибки, що відбуваються кожного року. Дотримуючись логіки піків, можна передбачити їх у майбутньому. Особливістю роздрібного ринку є велика кількість товарів. Торговельні мережі багато магазинів і мають високий відсоток продажу товарів. Через це стає легше передбачити торгові групи (певний набір товарів, подібних за складом). І з року в рік тенденція продажів зберігається. Точність, надану коефіцієнтом, дуже добре використовувати при плануванні. Тому в дослідженні розглядається планування збуту торгової групи не лише через точність, а й тому, що склад повинен бути підготовлений до майбутніх навантажень, що є одним із управлінських рішень. Дипломна робота складається із вступу, двох розділів, висновків, містить 15 ілюстрацій , 8 таблиць і 41 джерела літератури.