Магістерські роботи (АМЕС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (АМЕС) за Автор "Большаков, Григорій Григорович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Дослідження принципів та алгоритмів моделювання візуальних ефектів в кіновиробництві(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Большаков, Григорій Григорович; Власюк, Ганна ГригорівнаАктуальність дослідження. Візуальні ефекти в сучасному світі є невід’ємною частиною кіно, телебачення, мультфільмів та багатьох інших сфери розваг. Проте, навіть сьогодні не кожна студія може реалістична відобразити різні пружні об’єкти, такі як м’ячі, колеса, пружини. Моделювання поведінки таких об’єктів супроводжується спрощенням, зменшенням кількості полігонів, для прискорення рендеру сцени. Проте, час не стоїть на місці і з кожні роком потрібно використовувати все більшу кількість елементів та використовувати все більш деталізовані моделі. Для того щоб зменшити навантаження на студію та уникнути подальших проблем можна використовувати нодову структуру разом з констрейнтами. Завдяки цій структурі можливо в будь-який момент, без шкоди всій системі винести зміни в констрейнтах. Мета дослідження полягає в аналізі методів та розробці алгоритмів для створення візуальних ефектів у мультимедійній сфері та навчання. Завдання для досягнення мети: проаналізувати базову теорію зі створення візуальних ефектів; дослідити основні особливості візуальних ефектів; проаналізувати методи створення симуляції твердих та м’яких тіл; розробити методику процедурного створення ефектів; на основі розробленої методики створити пружний об’єкт використовуючи констрейнти. Об’єкт дослідження: програмне забезпечення для створення візуальних ефектів Houdini. Предмет дослідження: інструменти (контейнери, ноди та їх управління) створення динамічних візуальних ефектів в програмному забезпеченні Houdini Методи дослідження: алгоритми та методи, які визначено в основі функціонування нод програми для створення візуальних ефектів програмного забезпеченні Houdini, алгоритми створення візуальних об’єктів на основі констрейнтів. Наукова новизна отриманих результатів: 1)досліджено та визначено моделі на алгоритми створення візуальних ефектів; 2) розроблено методику створення візуальних ефектів з використанням констреінтів; 3) досліджено природу створення ефектів та процеси, що виникають при дії зовнішніх та внутрішніх сил на пружні тіла. Практичне значення одержаних результатів: результати роботи можуть бути використані при створенні мультимедійного контенту, а також у навчальних цілях.