Кафедра промислового маркетингу (КПМ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра промислового маркетингу (КПМ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 471
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Метод отримання інтегральної оцінки ставлення споживачів до торгівельної марки(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2002) Богомаз, Н. В.; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Основні етапи розробки анкети під час маркетингових досліджень(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2002) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Система показників рівня попиту на ринку та її зв’язок з маркетинговою стратегією компанії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2003) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринку(Преса України, 2006) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристика(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2006) Зозульов, Олександр Вікторович; Нестерова, Ю. В.Документ Відкритий доступ Brand as the non-material active in the postindustrial society(RTU Publishing House, 2007) Zozul`ov, A. V.; Nesterova, J. V.Clause is devoted to the analysis of a role of actives of the enterprise in an industrial and postindustrial society. Changes of a role of a brand as non-material active of the enterprise in view of specificity of the Ukrainian market are investigated.Документ Відкритий доступ The Technique Of Market Positioning Of The Goods(VGTU Press «Technicka», 2007) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ The Technique of Market Positioning of the Goods(Technicka, 2007) Zozul`ov, A. V.Документ Відкритий доступ Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві(Преса України, 2008) Зозульов, Олександр Вікторович; Нестерова, Ю. В.Документ Відкритий доступ Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку(Знання, 2008) Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізації(Преса України, 2009) Зозульов, Олександр Вікторович; Микало, Олександра ІгорівнаДокумент Відкритий доступ Промышленный маркетинг: рыночная стратегия(ИД Профессионал, 2009) Зозулёв, Александр ВикторовичДокумент Відкритий доступ Дворівневий еврістично-статистичній підхід до сегментування ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2010) Зозульов, Олександр Вікторович; Гусиніна, АнастасіяДокумент Відкритий доступ Корпоративний бренд: сутність та особливості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2010) Зозульов, Олександр Вікторович; Григораш, МаринаДокумент Відкритий доступ Типи клієнтів компанії на промисловому ринку(НВФ «Студцентр», 2010) Вітковська, Н. С.; Зозульов, Олександр ВікторовичДокумент Відкритий доступ Бренд-менеджмент(НТУУ «КПІ», 2011) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Обмежений Маркетинг страхових послуг(2011) Юдіна, Наталія Володимирівна; Менеджменту та маркетингу; НТУУ «КПІ»Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг страхових послуг» являють собою перелік докладних роз’яснень завдань, процедури їх виконання студентами та захисту на практичних заняттях.Документ Відкритий доступ Бренд-менеджмент(НТУУ «КПІ», 2012) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Маркетинг страхових послуг(НТУУ «КПІ», 2012) Юдіна, Наталія ВолодимирівнаДокумент Відкритий доступ Модель вибору споживчем промислових товарів(НВФ «Студцентр», 2012) Базь, Марія Олексіївна; Зозульов, Олександр Вікторович