Кафедра репрографії (КР)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра репрографії (КР) за Ключові слова "004.032.6"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Дизайн-студія мультимедійних додатків з дослідженням їх продуктивності та зручності використання(2021) Кушнір, Катерина Сергіївна; Золотухіна, Катерина ІгорівнаМагістерська дисертація присвячена проєктуванню дизайн-студії мультимедійних додатків з дослідженням їх продуктивності та зручності використання. Для вирішення поставленого завдання у роботі було виконано: аналіз сучасної спеціалізованої літератури, нормативної документації, патентів; аналіз сучасного стану і перспектив розвитку технології, програмних продуктів і апаратного забезпечення для створення мультимедійних додатків; визначено чинники, які впливають на якість додатків; обрано методи та засоби експериментальних випробувань; визначено тестові об’єкти для проведення експерименту; проведено дослідження процесів створення мультимедійних додатків; аналіз зміни функціональних можливостей та зручності використання додатків залежно від застосованих технологічних режимів; моделювання найбільш ефективних технологічних процесів; запроєктовано сучасне підприємство з випуску мультимедійних додатків, що оснащене сучасним програмним та апаратним забезпеченням.Документ Відкритий доступ Мультимедійне видавництво з дослідженням впливу візуалізації персонажів на сприйняття видання(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Горбачова, Катерина Сергіївна; Хохлова, Розалія АнатоліївнаМагістерська дисертація присвячена проєктуванню нового підприємства з детальним розробленням мультимедійного видавництва, яке б відповідало сучасному рівню розвитку виробництва та проєктуванню ефективного технологічного процесу виготовлення мультимедійних сюжетних видань з визначенням впливу якості візуалізації персонажів на сприйняття користувачами видання. У ході роботи розроблено класифікацію текстових квестів, розроблено причинно-наслідкову діаграму факторів впливу на текстових квестів, визначено сучасні тенденції розвитку даного напряму. Грунтуючись на патентному пошуку визначено напрями розвитку у сфері мультимедійних сюжетних видань, візуалізації персонажів. Результатом дослідження стало підтвердження гіпотези щодо взаємозв’язку між візуалізацією персонажа та користувацьким досвідом та визначення основних факторів впливу на якість персонажної візуалізації.. Побудовано технологічну блок-схему виробничого процесу випуску мультимедійних сюжетних видань. Розроблено промислове завдання, в якому вказані основні технічні характеристики видання, на основі розгорнутого промислового завдання проведено розрахунки, обрано апаратно-технічне оснащення, визначено техніко-економічні показники проєкту, сформовано організаційну структуру, розроблено комп’ютеризовану систему з випуску текстових квестів з розрахунком необхідної кількості робочих станцій, побудовано плани мультимедійного видавництва та його 3D-модель. Створено старт-ап проєкт для реалізації мультимедійного видавництва, де в якому детально проаналізовано ринок, його основних гравців та загалом можливості для втілення проєкту.Документ Відкритий доступ Студія зі створення мультимедійних продуктів з дослідженням впливу характеристик об'єктів на продуктивність ігор(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Сушко, Денис Ростиславович; Золотухіна, Катерина ІгорівнаМагістерська дисертація присвячена проєктуванню підприємства з виготовлення мультимедійних продуктів з дослідженням впливу характеристик об'єктів на продуктивність ігор. Для вирішення поставленого завдання у роботі було виконано: аналіз науково-технічної літератури стосовно оптимізації і впливу характеристик 3D- контенту на мультимедійний продукт. Також проведено експериментальне дослідження залежності продуктивності сцени від кількості полігонів та розміру текстурних карт 3D-моделі. Запропоновано методику дослідження впливу параметрів об’єкту на 3D-сцену. Запроєктовано студію з виготовлення мультимедійних продуктів, яка включає в себе окремі технологічні рішення, що враховували висновки з отриманих результатів дослідження. Розроблено старт-ап проєкт, що відображав би характерні риси проєкту студії та лінійки мультимедійної продукції, яку вона виробляє.Документ Відкритий доступ Центр створення електронних додатків з дослідженням процесу прототипування(2021) Бардовський, Богдан Олександрович; Скиба, Василь МиколайовичМагістерська дисертація присвячена проєктуванню центру створення електронних додатків з дослідженням процесу прототипування. Для вирішення поставленого завдання у роботі було виконано: аналіз сучасної спеціалізованої літератури, нормативної документації, патентів, а також аналіз сучасного стану і перспектив технологій, програмно-технічних засобів для створення електронних додатків та їх прототипування. Визначено фактори, що впливають на якість процесу розробки електронних додатків, та їх прототипування. На основі об'єкта і предмета дослідження обрано методи і засоби експериментального дослідження, визначено тестові об'єкти для їх проведення. Розроблено технологічні процеси виготовлення електронного додатка; плани для процесів розробки електронного додатку; детальний процес етапу прототипування.