Створення, охорона, захист і комерціалізація об'єктів права інтелектуальної власності
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Створення, охорона, захист і комерціалізація об'єктів права інтелектуальної власності за Ключові слова "340"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Порядок захисту від недобросовісної конкуренції у сфері інтелектуальної власності в Україні(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Зав’язун, О. С.Дані тези висвітлюють результати дослідження, що представлені в магістерській роботі за темою «Відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності», яка буде захищатися в травні 2023 року в КНУ ім. Тараса Шевченка. У даних тезах надається визначення поняттю «недобросовісна конкуренція» згідно з положеннями національного та міжнародного права. Структуровано дії, які вважаються проявом недобросовісної конкуренції. Вказано повноваження Антимонопольного комітету України, який здійснює захист від недобросовісної конкуренції та надано статистику результатів його діяльності. Визначено, які рішення може приймати Антимонопольний комітет України та порядок їх оскарження. Наведено приклади розгляду справ Антимонопольним комітетом України та, відповідно, ефективність його діяльності.Документ Відкритий доступ Щодо оцінки технологій в академічному та університетському середовищі(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Аралова, Н. І.Важливою складовою процесу передачі технології є оцінка, яка дозволяє визначити ціну та форму оплати та розробити оптимальні умови передачі технологій зацікавленими компаніями. Зазвичай, незалежно від того, де було розроблено технологію, використовуються всі три підходи до оцінки витратний, порівняльний та доходний. Зазвичай технологія може складатися з декількох або навіть декількох десятків окремих об’єктів ОПІВ, то кожний з цих об’єктів може бути оцінений окремо. Крім загальноприйнятних підходів окремими авторами також пропонуються деякі інші нестандартні методи для оцінки. В процесі оцінки технологій в університетському та академічному середовищі часто зустрічаються труднощі, які можна групувати за чотирма факторами: недолік інформації, недостатнє знання методів оцінки, рівень розвитку технологій, ділова практика придбання технологій.