Кафедра технології виробництва літальних апаратів (ТВЛА)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра технології виробництва літальних апаратів (ТВЛА) за Ключові слова "621.762.04"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Оптимізація шляхом числового моделювання схеми деформації вісесиметричних порошкових заготовок при гарячому штампуванні деталей з центральним отвором(2022) Георгієв, Павло Геннадійович; Баглюк, Геннадій АнатолійовичМетою цієї роботи є розробка технології та проектування оснащення для виготовлення деталі з центральним отвором з біметалевого композиту системи «(Fe–ФХ800)–(Fe–C)». У роботі на основі результатів моделювання процесів пресування напівфабрикатів та гарячого штампування пористих біметалевих заготовок і аналізу конструктивних особливостей пресформ та штампів сформульовані основні вимоги до конструкцій пресформ з рухомою матрицею та рухомою центральною вставкою. З урахуванням цих вимог розроблена серія нових конструкцій штампів з використанням активних сил тертя. Визначено фізико-механічні властивості (щільність, твердість, зносостійкість) штампованої заготовки з біметалевого композиту системи «(Fe– ФХ800)–(Fe–C)». Показано, що виготовлення біметалевого композиту системи «(Fe–ФХ800)–(Fe–C)» методами гарячого деформування дає змогу знизити температуру синтезу матеріалу на 150⁰С та при цьому отримати міцний перехідний прошарок що забезпечить необхідні технологічні властивості. Перевагою розроблених матеріалів для направляючих роликів є, також, знижена в порівнянні зі сталлю щільність матеріалу, що з урахуванням вкрай високих швидкостей обертання забезпечує зниження інерційних сил і, отже, більш низькі навантаження на підшипники, що, у свою чергу, збільшує їх стійкість, а також наявність низьколегованого корпусу що спрощує виготовлення кінцевого виробу з поковки.Документ Відкритий доступ Розробка технології та проектування оснащення для виготовлення деталі «Напрямляючий ролик» із високозносостійкого порошкового композиційного матеріалу(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Гордієнко, Владислав Олександрович; Баглюк, Геннадій АнатолійовичМагістерська дисертація складається з 96 сторінок, в тексті зазначено 47 рисунків та 6 таблиць. В даній атестаційній роботі використано 59 найменувань бібліографічних посилань. Розвиток основних галузей сучасного машинобудування пред'являє до конструкційних і інструментальних матеріалів вимоги високої зносостійкості разом із збереженням на необхідному рівні таких властивостей, як високий рівень міцності, задовільна оброблюваність, підвищена окаленостійкість і теплопровідність, бо велика група деталей металургійного обладнання, працює в надзвичайно жорстких умовах під впливом високих температур або перепадів температури, у агресивній атмосфері, в умовах абразивного зносу в контакті з рухомими шихтовими матеріалами або нагрітим до високих температур деформованим металом. Рівень перерахованих властивостей матеріалів визначає надійність деталей, вузлів, робочих органів машин, механізмів, технологічного оснащення і обладнання. Тож, метою цієї роботи є розробка технології та проектування оснащення для виготовлення деталі «направляючий ролик» з високостійкого порошкового композиційного матеріалу. У роботі на основі результатів моделювання процесів гарячого штампування пористих заготовок і аналізу конструктивних особливостей штампів сформульовані основні вимоги до конструкцій компенсаторів для розміщення надлишкового металу заготовки. З урахуванням цих вимог розроблена серія нових конструкцій штампів з використанням активних сил тертя. Визначено фізико-механічні властивості (щільність, твердість, міцність на вигин) штампованої заготовки з композиційного матеріалу складу Р6М5К5 – 10 % ТіС. Показано, що зносостійкість композиту системи «сталь – карбід титану» у чотири рази перевищує зносостійкість базового матеріалу, що застосовують для виробництва таких роликів. 5 Перевагою розроблених матеріалів для направляючих роликів є, також, знижена в порівнянні зі сталлю щільність матеріалу, що з урахуванням вкрай високих швидкостей обертання забезпечує зниження інерційних сил і, отже, більш низькі навантаження на підшипники, що, у свою чергу, збільшує їх стійкість.