Кафедра авіа- та ракетобудування (АРБ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра авіа- та ракетобудування (АРБ) за Ключові слова "3455-с"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Двомісний літак(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Ковальова, Ірина Василівна; Бондаренко, Олександр МиколайовичТема індивідуального завдання – «Двомісний літак». Було проведено огляд та аналіз наукових досліджень будови літальних апаратів даного типу. Обрано базовий варіант. Створено оптимізаційну модель і виконано розрахунок аеродинамічних характеристик, а також розрахунок міцності та ресурсу. За прототип взято літак А-20. Магістерська дисертація складається з п’яти частин: В першому розділі студент виконав глибокий інформаційний пошук та огляд наукових робіт, що присвячені авіаційному матеріалознавству та конструкції легких літаків. В другому розділі описується процес моделювання майстер геометрії. В третьому розділі детально описана методика визначення аеродинамічних характеристик обраної конструкції. В четвертому розділі проведено розрахунок ресурсу конструкції. В п'ятому розділі проведено маркетингове дослідження можливості запуску стартап-проекту. Під час проектування та моделювання студентом використовувалось тривимірне моделювання в системах CAD CAM, метод кінцевих елементів, інформаційно-комунікаційні технології, математичне моделювання. комп’ютерне моделювання, сучасне програмне забезпечення, а саме: програми Microsoft Office, Creo Parametric, Matlab, Autodesk_Simulation_CFD_2015Документ Відкритий доступ Система стабілізації мікросупутника з тангажним двигуном(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Павлова, Вікторія Віталіївна; Рижков, Лев МихайловичПояснювальна записка до ДП «Система стабілізації мікросупутника з тангажним двигуном» містить 111 сторінки тексту, 52 ілюстрації, та 23 таблиці. Актуальність досліджень обумовлена необхідністю розробки простих, достатньо точних пасивних систем стабілізації мікросупутників. Мета даної роботи – дослідити та обґрунтувати доцільність використання системи стабілізації мікросупутника з тангажним двигуном. Перелік питань, які необхідно розробити: 1) Аналіз сучасних способів стабілізації мікросупутника в орбітальній системі координат 2) Виявлення проблемних питань та нерозв’язаних задач 3) Розробка системи стабілізації мікросупутника в орбітальній системі координат 4) Дослідження динаміки мікросупутника з тангажним двигуном Об’єкт дослідження - система стабілізації мікросупутника з тангажним двигуном. Предмет дослідження - структура, параметри та особливості роботи системи стабілізації мікросупутника з тангажним двигуном Методи дослідження – у даній роботі проводилося аналітичне дослідження зовнішніх збурюючи моментів які діють на супутник. Також проводилось дослідження руху мікросупутника навколо центра мас, а саме їх аналітичне дослідження та моделювання руху у системі MATLAB Simulink. Також проводилось моделювання впливу запуску тангажного двигуна-маховика на орієнтацію мікросупутника. Отримані у дисертації результати можна віднести до категорії науково нових через новизну описаного методи, який не був використаний чи описаний в інших роботах. Різниця між даним методом та методами, які були використані раніше полягає у тому, що: в даному випадку для стабілізації по трьом вісям використовується тільки один керуючий орган, а не три, як це було в попередніх.