Кафедра авіа- та ракетобудування (АРБ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра авіа- та ракетобудування (АРБ) за Ключові слова "533.695.14"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Взаємний вплив літака-носія і планера на аеродинамічні характеристики транспортної системи(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Мельник, Олексій Володимирович; Зінченко, Дмитро МиколайовичПояснювальна записка містить 116 сторінок, в тому числі 65 рисунків, 16 таблиць, 15 джерел. Графічна частина виконана на аркушах формату А1. В дисертаційному дослідженні запропонована концепція безпілотного комплексу, що складається із безпілотного літака-носія та безпілотного транспортного контейнеру-планеру, який під час злету та горизонтального польоту до точки роз’єднання складають один цілий літальний апарат. В даному проекті були розглянуті наукові дослідження аеродинаміки компонувань літаків-носіїв зовнішнього корисного навантаження та проаналізовано особливості конструктивних рішень. Визначено вплив компонування транспортного планера на аеродинамічні характеристики системи. З використанням методів обчислюваної аеродинаміки виконано моделювання впливу різних варіантів компонування транспортного контейнеру на значення аеродинамічної досконалості КБАЛ, коефіцієнту підіймальної сили Cya бал , критерію максимальної дальності K/CYa та стійкості mzCya системи носій-планер. Проаналізовано можливості застосування смарт-матеріалів в конструкції. Під час проектування та моделювання використовувалося комп'ютерне моделювання, сучасне програмне забезпечення, а саме: програми Microsoft Office, КОМПАС-3D- V18.1, PANSYM, OriginPro 7, CorelDRAW.Документ Відкритий доступ Вплив параметрів компонування транспортного планеру на його ефективність(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Канюка, Тетяна Олегівна; Зінченко, Дмитро МиколайовичПояснювальна записка містить 81 сторінок, в тому числі 49 рисунків, 9 таблиць, 18 джерел. Графічна частина виконана на аркушах формату А1, у кількості 5 плакатів. В даному проекті були проаналізовані наукові дослідження аеродинаміки компонування сучасних планерів. Розглянуто та проаналізовано методи визначення аеродинамічних характеристик транспортного планера. Побудовано розрахункові моделі варіантів компонування транспортного планера досліджено їх аеродинамічні характеристики. Після аналізу результатів обчислювального експерименту був обраний остаточний варіант компонування який задовольняє поставлені вимоги. Також було розроблено та виготовлено агрегати дослідної моделі транспортного планера. В даному проекті було створено безпілотний транспортний планер, який буде інтегрований з безпілотним носієм. Проведено аналіз впливу безпілотного літака-носія на аеродинамічні та льотно-технічні характеристики транспортного планера. На основі аналізу виконана оптимізація компонування безпілотного транспортного планера з точки зору реалізації максимального значення Kmax в заданих габаритах із застосуванням простих технологічних рішень.