Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та систем (ІКТС)
Постійне посилання на фонд
Наказ №НУ/45/2023 від 30.03.2023 "Про Навчально-Науковий Інститут Телекомунікаційних Систем КПІ ім. Ігоря Сікорського" - https://document.kpi.ua/files/2023_HY-45.pdf
Переглянути
Перегляд Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та систем (ІКТС) за Ключові слова "519.872"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Дослідження впливу властивості самоподібності трафіка на якісні показники функціонування систем масового обслуговування(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Сколець, Анастасія Владиславівна; Уривський, Леонід ОлександровичАктуальність роботи. Сучасна теорія масового обслуговування використовується в багатьох сферах діяльності. Новітні інформаційні технології виявили нові властивості потоків заявок і процедур в їх обслуговуванні, які узагальнено відображаються у властивості самоподібності трафіку. Тому на сьогоднішній день важливим моментом для аналізу параметрів щодо забезпечення якості обслуговування в системах масового обслуговування є використання властивості самоподібності, що визначає більш точні значення показників у порівнянні з аналізом параметрів при найпростішому потоці подій. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та кількісна оцінка розбіжностей в оцінці показників функціонування СМО з ознаками самоподібності у порівнянні із результатами їх розрахунків за допомогою традиційних математичних моделей з Пуасонівськими потоками. Об’єктом дослідження є СМО з заданим потоком подій і з властивістю самоподібності. Предметом дослідження є кількісні характеристики для забезпечення якості обслуговування традиційних СМО заданими параметрами і СМО з фактором самоподібності при тих самих вхідних показників. В даній роботі вивчаються особливості впливу властивості самоподібності на параметри якості обслуговування в системах масового обслуговування. В роботі проводиться розрахунок параметрів якості обслуговування в системах масового обслуговування при різних видах розподілу. На підставі отриманих результатів будуються графіки для порівняння значень, а також доводиться необхідність використання властивості самоподібності при розрахунку якісних параметрів в СМО. У висновках за результатами дослідження формулюються рекомендації щодо практичного використання отриманих результатів.Документ Відкритий доступ Універсальний програмний комплекс моделей пріоритетного та безпріоритетного обслуговування для реалізації концепції «ситуаційного пріоритету»(2021) Мартинова, Катерина Геннадіївна; Уривський, Леонід ОлександровичТемою магістерської дисертації є універсальний програмний комплекс моделей пріоритетного та безпріоритетного обслуговування для реалізації концепції «ситуаційного пріоритету». Робота містить 90 сторінок, зокрема 28 ілюстрацій, 2 таблиці та 42 джерела інформації. Актуальність дисертації в тому, що в умовах обмежених часових ресурсів структура системи масового обслуговування (СМО) з пріоритетним обслуговуванням суттєво впливає на динаміку якості обслуговування. Мета дисертації полягає у розробці комплексної аналітичної моделі для пріоритетних систем масового обслуговування з довільним числом обслуговуючих приладів, потоків та місць для черги та формулюванні теоретичної основи для узагальненої теорії масового обслуговування, що істотно спрощуватиме рутинні обчислення якості обслуговування СМО. Об’єктом дослідження є система масового обслуговування із застосуванням пріоритетних дисциплін. Предметом дослідження є чутливість систем масового обслуговування до зміни структури обслуговування. На підставі використання теорії масового обслуговування та методики побудови комплексної аналітичної моделі СМО вдосконалено узагальнену аналітичну модель СМО з пріоритетним обслуговуванням. Отримана модель дозволяє обґрунтувати кращі сценарії реалізації пріоритетного обслуговування в контакт-центрах на базі хмарних технологій. При виконанні роботи застосовувалося програмне забезпечення MS Excel і MathCad. У дисертації розроблено новий підхід до побудови аналітичних моделей СМО з пріоритетним обслуговуванням, а також сформульовано рекомендації щодо зміни структури обслуговування з метою впливу на якість обслуговування.. Результати дисертації апробовані на ХІІ, ХІІІ та ХІV Міжнародних науково-технічних конференціях «Проблеми телекомунікацій» та на Міжнародній науково-технічній конференції UkrMiCo-2019: Uryvsky L., Martynova K. Complex analytical model of priority requires service on cloud server/2019 International Conference Radio Electronics & Info Communications (UkrMiCo). – IEEE Xplore Digital Library. – p.p. 1-4. https://ieeexplore.ieee.org/document/9165323 DOI: 10.1109/UkrMiCo47782.2019.9165323 (Scopus)