Кафедра інформаційно-вимірювальних технологій (ІВТ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інформаційно-вимірювальних технологій (ІВТ) за Ключові слова "006.91.001"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Метрологічне забезпечення кваліметричних вимірювань на основі експертного оцінювання(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Шмідт, Богдан Сергійович; Шведова, Вікторія ВікторівнаЗагальний обсяг магістерської дисертації складається зі вступу, 4 розділів, висновків, списку використаної літератури з 13 найменувань. Загальний обсяг роботи складає 115 сторінок. Робота містить 72 таблиці та 2 рисунки. При оцінюванні якості продукції і послуг особливо важливою є роль експертних методів оцінювання. Вони не вимагають дорогого обладнання, приладів, реактивів і не трудомісткі за часом. Однак ці методи мають недолік – певну суб’єктивність остаточного результату. В ряді випадків, коли неможливо застосувати інструментальні методи вимірювання застосовують методи кваліметричних вимірювань на основі експертного оцінювання, що дає прийнятні результати, а за умови дотримання певних умов їх застосування дають достатньо достовірні результати. Актуальність теми пов’язана з тим, що проблема забезпечення єдності експертних оцінювань (які в частині літературних джерел називають вимірюваннями) остаточно не вирішена. ЇЇ вирішення здійснюється паралельно в різних галузях застосування кваліметричних вимірювань на основі експертного оцінювання. В даній роботі розглянуто можливості підвищення об’єктивності експертного оцінювання при його застосуванні для вирішенні задач педагогічних вимірювань. Для цього розробляється підхід, що забезпечує конкретні числові оцінки досліджуваних характеристик, які підтверджуються показниками достовірності то точності. Об’єктом дослідження є інформаційно-вимірювальне забезпечення для віднесення об’єкта (освітньої програми) до класу еквівалентності. Предмет дослідження – освітні програми (мультипараметричний об'єкт з з встановленим переліком критерії для оцінювання). Метою дослідження є: • дослідити теоретичні основи експертних вимірювань; • проаналізувати особливості кваліметричних вимірювань; • проаналізувати методи кваліметричного вимірювання на основі експертного оцінювання; • розробити інформаційно-вимірювальне забезпечення для віднесення об’єкта (освітньої програми) до класу еквівалентності; • розробити стартап-проект за темою роботи.