Магістерські роботи (ТПТ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ТПТ) за Ключові слова "632.16"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Підвищення економічних та екологічних показників двигунів внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-05) Лю Ян; Барабаш, Петро ОлексійовичМагістерська дисертація на тему «Підвищення економічних та екологічних показників двигунів внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням»: 80 с., 19 рис., 16 табл., 2 додатки, 31 джерела. Об’єкт дослідження – автомобільний двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ) . Предмет дослідження – система живлення паливом ДВЗ. Мета роботи – підвищення надійності роботи двигуна і збільшення детонаційної стійкості палива за рахунок розробки комбінованої бензогазової паливної системи двигуна з іскровим запалюванням. Розроблена система живлення забезпечує можливість роботи ДВЗ на рідкому паливі, на природному газі, та по найбільш ефективній схемі – бензогазовій. В результаті впровадження проекту зменшується витрата більш дорогого бензину за рахунок його заміщення більш дешевим природним газом. Крім того покращуються енергетичні та екологічні показники двигуна. У порівнянні з існуючими аналогами проект забезпечує більшу економію палива, вищі економічні показники, а також зменшується негативний вплив на екологію довкілля. На базі програмного забезпечення Sоlіd Wоrks побудовано геометричну модель форсунки для розпилу рідкого палива у вхідний колектор паливної системи ДВЗ. Проведено її віртуальне дослідження з отриманням результатів розподілу тиску та поля швидкостей у у проточних порожнинах форсунки. Розроблено стартап-проект розробки та підготовки виробництва комбінованої бензогазової системи двигуна внутрішнього згоряння.