Статті (КЕОА)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено матеріали, що опубліковані або готуються до публікації в наукових журналах та збірниках.
Переглянути
Перегляд Статті (КЕОА) за Ключові слова "CAN data bus"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Пристрій низькорівневого тестування автомобільної шини даних CAN(Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського, 2023) Дядюн, Назар Анатолійович; Корнєв, Володимир ПавловичГоловна ціль пристрою, що описується, спростити процес діагностики автомобільної електроніки, а саме електронних блоків керування, які поєднані між собою за шиною даних CAN. Досвід показує, що можливо створити пристрій, який би відповідав певним вимогам практики. Розроблений пристрій буде доцільним при низькорівневій діагностиці електронної системи автомобіля. Перевагою розробки є повноцінний доступ до шини даних CAN, який майже завжди обмежений при використанні спеціалізованого діагностичного обладнання [1]. Окрім цього, функціонал девайсу розширюється наявністю двох незалежних контролерів CAN та підвищуючим перетворювачем живлення до 24V. Пряме підключення до комп’ютера і можливість використовувати розробку як HID (Human Interface Device) пристрій ще більше розширює його можливості і призначення. Все це разом робить прилад більш універсальним і придатним для застосування дослідження як легкової так і вантажної техніки, а процес діагностики досить ефективним, і в деяких випадках значно швидшим. Відмічено, що процедура проведення діагностики істотно ускладняється не досконалістю, а часто і відсутністю документації на вузли електронної системи автомобіля. Особливо це стосується техніки, яка останнім часом потрапляє в Україну, особливі умови експлуатації якої спонукають до більш частого обслуговування і ремонту. Тому важливим і актуальним є створення засобів і методики проведення такої низькорівневої діагностики в умовах неповної інформації про електронну систему автомобіля. Розглянуті в роботі приклади тестування деяких вузлів конкретного вантажного автомобіля можна вважати початком розробки такої методики, основаної на принципах так званого «реверс інжинірингу» складних систем.