Монографії (КПМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено монографії, авторами яких є науково-педагогічні працівники кафедри.
Переглянути
Перегляд Монографії (КПМ) за Ключові слова "маркетингове управління"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Управління конкурентоспроможністю підприємств в умовах марочної та немарочної конкуренції(КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2017) Солнцев, Сергій Олексійович; Бажеріна, Катерина Володимирівна; Гребньов, Георгій МиколайовичСистематизовано та обґрунтовано теоретичні засади та практичні рекомендації з управління конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств на двох типах ринків: з марочною та немарочною формами конкуренції. Маркетинговий механізм управління конкурентоспроможністю запропоновано для ринків, що працюють в умовах немарочної конкуренції. Обґрунтовано необхідність розвитку маркетингових джерел вартості підприємства як основи формування його конкурентоспроможності й сформульовано напрями управління конкурентоспроможністю підприємств. Натомість для ринків, що працюють в умовах марочної конкуренції, виділено групи марок за сформованістю їх конкурентоспроможності, запропоновано кожній із груп комплекс маркетингових рішень щодо посилення їх конкурентоспроможності, надано рекомендації щодо організації забезпечення конкурентоспроможності й обґрунтовано ефективність запропонованих заходів через установлення зміни вартості торговельних марок. Для наукових працівників, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів економічних спеціальностей та практикуючих маркетологів.