Кафедра теплової та альтернативної енергетики (ТАЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра теплової та альтернативної енергетики (ТАЕ) за Ключові слова "536.24:536.423"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ CFD-моделювання згоряння газу у паливні парового котла ГМ-50-1 засобами ANSYS-CFX(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Кобилинський, Євгеній Петрович; Рачинський, Артур ЮрійовичМагістерська дисертація на здобуття ступеня магістра за освітньо-науковою програмою підготовки на тему «CFD-моделювання згоряння газу у паливні парового котла ГМ-50-1 засобами ANSYS-CFX» має 95 сторінок, 25 ілюстрацій, 1 таблицю, 1 додаток, 50 бібліографічних посилань. На сьогоднішній день значна частина вогнетехнічного обладнання України фізично та морально застаріла. Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є проведення його модернізації з впровадженням сучасного паливо-використовуючого обладнання. Визначальним напрямком в цій ситуації є орієнтація на вітчизняні технології, які вигідно відрізняються від імпортних аналогів за рахунок кращої адаптованості до вітчизняного обладнання, а також більш сприятливою ціновою політикою вітчизняних виробників. Основною метою роботи є підготовка комп’ютерної моделі побудованої Рачинським А. Ю. парового котла ГМ-50-1А і аналіз доцільності заміни штатних пальників на пальники, що працюють засобами струменеві-нішевої технології. Для чисельного моделювання використано програмний комплекс ANSYS Student. Застосування чисельного методу моделювання за допомогою програмного комплексу ANSYS Student дозволив провести детальний аналіз процесу спалювання палива у паровому котлі, оцінити його ефективність та вивчити вплив на екологічні показники. Об’єктом дослідження є процеси, які мають місце при спалюванні газоподібного палива і їх вплив на показники роботи парового котла ГМ-50-1А. Предметом дослідження є CFD-модель паливні котла ГМ-60-1А, штатні пальники якого здатні працювати як на рідкому так і на газоподібному паливі. В якості палива використаний метан, в якості пальників використовуються як штатні осьові пальники, так і сучасні, що є більш екологічними.