Механіка гіроскопічних систем: науково-технічний збірник, Вип. 34
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Механіка гіроскопічних систем: науково-технічний збірник, Вип. 34 за Ключові слова "531.519.6"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Rayleigh waves arising in the collision of elastic bodies and Hertz impact theory generalization(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Ilchishina, D. I.; Ivanova, O. M.; Chernenko, S. O.Документ Відкритий доступ Вплив матеріалу обшивки на флатерні характеристики руля напрямку літального апарату(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017) Тараненко, І. В.; Сухов, В. В.Існує ряд різновиду флатеру: зривний флатер, бафтинг, автоколивання органів керування в тому числі і панельний флатер, котрий визначає характер коливання елементу обшивки під дією обтікаючого потоку. Основним критерієм безпеки від флатера є співвідношення критичної швидкості флатера Vкр і максимальної швидкості польоту Vmax, яку може досягати ЛА, тобто Vmax< Vкр [1]. Величина Vкр залежить від швидкості обтікання, геометрії елементу, умов закріплення елементу, а також від матеріалу обшивки. В публікації [2] розглядається вплив матеріалу на параметри флатеру, досліджені в більшій степені однорідні випадки. Багатошарова обшивка, розглянена в різних розрахункових випадках затрудняє визначення ефекту впливу матеріалу. Обчислювальні методи вирішення завдань аеропружності вибираються в залежності від прийнятої пружно-масової схеми конструкції керуючої поверхні. В основі цих методів лежить припущення про те, що коливання елементу руля напрямку літального апарату можуть бути описані з достатньою точністю рівняннями для системи з кінцевим числом ступенів свободи [3]. В якості координатних, в різних методах, можуть бути обрані наступні функції: функції, що описують форми коливань конструкції поза потоком (метод заданих форм коливань «Гальоркіна – Бубнова»); метод зосереджених мас застосовується при балочній схематизації конструкції і для каркаснокесонної схеми; в якості координатних функцій можуть бути обрані кінцеві елементи; так званий метод Рітца, або метод багаточленів, зручний для аналізу коливань несучих поверхонь малого подовження [4]. Такий підхід дозволить точніше дослідити залежність характеристик матеріалу, що використовується в елементах керуючих поверхонь літального апарату