2022
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2022 за Ключові слова "539.3"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ The stress-strain state assessment of the heat exchange unit damper of the air handling aircraft primary system(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Trubachev, S. I.; Alexeychuck, O. N.В роботі вирішується задача оцінки напружено-деформованого стану заслінки теплообмінного вузла первинної системи обробки повітря сучасного транспортного літака, яка знаходиться в системі підготовки повітря. Система підготовки повітря призначена для відбору повітря від маршової установки двигуна або допоміжної силової установки, подальшої його обробки та транспортування в систему життєзабезпечення.При аналізі напруженодеформованого стану реальних авіаційних конструкцій, з урахуванням граничних умов та режимів навантаження, аналітичні методи розрахунку не завжди є ефективні, тому в даній роботі були застосовані чисельні методи дослідження. На основі метода скінченних елементів був проведений аналіз напружено-деформованого стану заслінки теплообмінного вузла з урахуванням всіх конструктивних особливостей. Використовувались тривимірні скінченні елементи, які найбільш точно відповідають розрахунковій схемі. Чисельний аналіз напружено-деформованого стану дає можливість визначити небезпечні області напружень, де можуть виникнути втомні тріщини і відбутися руйнування.Документ Відкритий доступ The stress-strain state assessment of the heat exchange unit damper of the air handling aircraft primary system(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Trubachev, S. I.; Alexeychuck, O. M.The work solves the problem of the stress-strain state estimation of the heat exchange unit damper of the primary air handling system in modern transport aircraft, which is located in the air preparation system. It’s designed for air sampling from the engine's cruise unit or auxiliary power unit, its further processing and transportation to the life support system. When analyzing the stress-strain state of real aircraft structures, taking into account boundary conditions and load modes, analytical calculation methods are not always effective, therefore, numerical research methods were used in this work.Based on the finite element method, the stress-strain state analysis of the heat exchange unit damper was carried out, taking into account all the design features. Three-dimensional finite elements were used, which most accurately correspond to the calculation scheme. Numerical analysis of the stress-strain state made it possible to determine dangerous areas of stress where fatigue cracks may appear and destruction may be occur.