Бакалаврські роботи (ІПЗЕ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено бакалаврські проекти (роботи) на здобуття ступеня бакалавра.
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ІПЗЕ) за Ключові слова "algorithms and data structures"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Гейміфікована платформа для вивчення основ алгоритмізації та структур даних на мобільних пристроях(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Шит, Ярослава Володимирівна; Свинчук, Ольга ВасилівнаДипломна робота за темою «Гейміфікована платформа для вивчення основ алгоритмізації та структур даних на мобільних пристроях» виконана студенткою кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Шит Ярославою Володимирівною зі спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» за освітньо-професійною програмою «Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем в енергетиці» і складається зі: вступу; 5 розділів («Постановка завдання створення гейміфікованої платформи для вивчення алгоритмів та структур даних», «Аналіз застосунків для вивчення алгоритмів та структур даних», «Засоби розробки системи», «Опис програмної реалізації», «Робота користувача із програмною системою»), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 22 джерела; 26 ілюстрацій; та 3 додатки. Загальний обсяг роботи 85 сторінок. Актуальність теми зумовлена зростаючою потребою у формуванні алгоритмічного мислення та ґрунтовного розуміння структур даних як базових компетентностей у сфері програмування. Метою роботи є створення застосунка для вивчення основ алгоритмізації та структур даних на мобільних пристроях з метою залучення та підвищення рівня мотивації до вивчення алгоритмів та структур даних завдяки використанню елементів гейміфікації. Завдання дослідження полягає в розробці інтерактивних уроків з візуалізацією алгоритмів та структур даних, створенні системи практичних завдань з автоматичною перевіркою рішень, реалізації елементів гейміфікації та впровадженні адаптивної системи навчання, створенні панелі адміністратора, розробці кросплатформного мобільного застосунку. Практичне значення одержаних результатів полягає у використанні мобільного застосунку для вивчення технічних тем, пов’язаних з програмними структурами та методами алгоритмізації.