Information Technology and Security, Vol. 12, Iss. 2 (23)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Information Technology and Security, Vol. 12, Iss. 2 (23) за Ключові слова "004.056.53::378.1"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Освітні пріоритети підготовки фахівців з кібербезпеки в умовах воєнного стану в державі(Institute of Special Communication and Information Protection of National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”, 2024) Горлинський, Віктор; Горлинський, БорисЗабезпечення кібербезпеки держави в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації, поширення бойових дій на національний кіберпростір, вимагають перегляду і уточнення освітніх пріоритетів у підготовці фахівців у сфері кібербезпеки як передумови надійного захисту кіберпростору України. На підставі факторів впливу на професійну і службову діяльність фахівців у сфері кібербезпеки, визначено освітні пріоритети підготовки здобувачів, що відповідають сучасним вимогам захисту кіберпростору в умовах воєнного стану держави, а саме: спрямованість підготовки здобувачів на опанування ціннісними пріоритетами, визнаними українським суспільством, які утворюють ментальні й національнопатріотичні передумови належного виконання професійного і військового обов’язку, особистої відповідальності за забезпечення інформаційної безпеки держави та захищеності її кіберпростору; зорієнтованість навчання на превентивну підготовку фахівців, здатних активно діяти і виконувати професійне завдання в небезпечних обставинах воєнного стану, надзвичайних ситуацій і підвищеного ризику, компетентно попереджувати і протидіяти загрозам і небезпекам, зберігати морально-психологічну стійкість у небезпечних умовах воєнного часу; спрямованість підготовки на опанування фахівцями з кібербезпеки спеціальними знаннями та управлінськими здатностями, викликаних розвитком комунікаційних і квантових технологій, штучного інтелекту, новими методами кіберзахисту; націленість навчання на оволодіння здобувачами спеціальними, військовими й безпековими нормами, узгодженими із стандартами, прийнятими в країнах – членах ЄС і НАТО; відповідність навчання державній політиці цифровізації України, спрямування підготовки здобувачів на всебічний розвиток цифрових навичок взаємодії у цифровому просторі та підтримання власної кібербезпеки, опанування цифровими інструментами, зокрема, штучного інтелекту в інтересах навчальної, наукової, професійної та управлінської діяльності у сфері забезпечення кібербезпеки. На ґрунті окреслених освітніх пріоритетів, запропоновано перелік безпекових й професійних здібностей, на формування яких доцільно спрямувати підготовку фахівців у сфері кібербезпеки.