Кафедра графіки (КГ)
Постійне посилання на фонд
Доступ до повних текстів матеріалів цієї спільноти - вільний в мережі інтернет, якщо інше не обумовлено на рівні окремого примірника.
Переглянути
Перегляд Кафедра графіки (КГ) за Ключові слова "графіка"
Зараз показуємо 1 - 20 з 20
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Векторна графіка. CorelDraw(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020) Жукова, Наталія Анатоліївна; Осипова, Тетяна ГригоріївнаДокумент Відкритий доступ Розробка графічного вмісту для мобільного додатку-читанки для дітей(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Єжела, Анастасія Михайлівна; Осипова, Тетяна ГригорівнаТемою для дипломної роботи було обрано розробку ілюстративного концепту мобільного додатку для дітей, що базується на сучасних графічних тенденціях та інноваціях у дизайні, з метою створення привабливого та функціонального інтерфейсу для читання молодших користувачів. Завданням магістерської роботи є систематизація та аналіз сучасних тенденцій у галузі мобільних додатків для дітей, вивчення особливостей сприйняття графічного контенту у дитячому віці, а також розробка та впровадження ефективних методів створення графічних елементів для мобільних додатків-читанок. Метою даної роботи є створення інноваційного графічного вмісту, який враховує особливості когнітивного розвитку дітей, сприяє підвищенню зацікавленості та розвитку читацьких навичок. Важливо враховувати естетичні, педагогічні та психологічні аспекти при створенні графічного змісту для забезпечення позитивного впливу на розвиток молодших читачів. Перший розділ «Аналіз художньо-технічного оформлення і виконання попередніх додатків, взятих за основу» визначено задачі дослідження, призначення об'єкта проектування, оглянуто методи рішення поставленої задачі, проведено огляд аналогів та обрано можливі варіанти технічної реалізації. У цьому розділі дослідження визначено актуальність теми в контексті значення мобільних додатків для розвитку читацьких навичок у дітей. Обґрунтована важливість графічного вмісту для формування читацької активності та зацікавленості у читанні, а також аналіз популярних додатків та їх особливостей. Другий розділі "Проектування і художньо-технічне оформлення нового додатку" розглянуті сучасні тенденції у галузі мобільних додатків для дітей. Розглянуті різні аспекти графічного дизайну та визначено, які елементи сприяють більш ефективному вивченню та розвитку дітей. Вивчені естетичні та психологічні аспекти графічного дизайну, а також взаємозв'язок графічного вмісту та педагогічної ефективності. З'ясовано, як графічний дизайн може впливати на сприйняття та розуміння тексту дітьми. Третій розділ «Розробка технології створення додатку» розглядає низку ключових аспектів, пов'язаних із сучасними технологіями, які використовуються при розробці мобільних ілюстрованих додатків. В даному розділі висвітлюється весь технічний процес від концептуалізації ідеї до реалізації функціональностей, зокрема враховуючи аспекти оптимізації продуктивності, взаємодії з користувачем та забезпечення безпеки додатку. Четвертий розділ "Технічно-економічне обґрунтування" проведено комплексний аналіз фінансової ефективності та технічної реалізованості проекту мобільного додатку "Снігова Королева". Здійснено розрахунки внутрішньої рентабельності, точки окупності та прибутковості проекту, щоб оцінити його фінансову вигідність та визначити час окупності витрат. Також розглянуті витрати на зарплати, рекламу, розміщення на платформах iOS та Android, оновлення, внутрішні покупки, що дозволяє здійснити повний фінансовий аналіз проекту. У процесі дослідження використовуються методи аналізу літературних джерел, емпіричні методи, а також тестування на маленьких групах дітей для оцінки ефективності розроблених графічних рішень. Отже, була проведена ретельна та довготривала робота. Розроблений графічний контент виявився успішним у покращенні сприйняття та зацікавленості дітей у процесі читання у мобільних додатків. Висновки також містять пропозиції щодо подальших напрямків вдосконалення та розвитку графічного змісту для мобільних додатків-читанок для дітей.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання брендбуку для ювелірного бренду торгової марки "Bernard Jewelry"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Зелінська, Анна Володимирівна; Петренко-Заневський, Олег ВасильовичДля бакалаврської роботи було обрано розробку айдентики та оформлення бренд-буку для української торгівельної марки прикрас Bernard Jewelry. Це є цікавою та актуальною темою, бо важлива для мого професійного розвиткуяк спеціаліста. Розробка айдентики та бренд-буку дозволить створити унікальний та впізнаваний образ бренду, залучити нових клієнтів та збільшити лояльність існуючих. Bernard Jewelry є цікавим об'єктом для роботи, оскільки бренд має унікальний стиль та вишукані прикраси, які потребують відповідного оформлення та презентації. Розробка айдентики та бренд-буку дозволить більш ефективно просувати бренду на ринку, зробити його більш конкурентоспроможнім та популярним серед цільової аудиторії. Головним завданням розробки айдентики та бренд-буку для Bernard Jewelry було створення сильного бренду, який буде відображати унікальний стиль та якість продукції, а також передавати цінності та ідеологію компанії. Для досягнення цього метою було необхідно створити єдиний візуальний стиль для всіх елементів брендингу, включаючи логотип, кольорову палітру, типографіку, фотографії та інші графічні елементи. Також важливим завданням було встановлення стандартів використання бренду, щоб забезпечити єдність та зрозумілість у сприйнятті бренду як для споживачів, так і для внутрішнього використання компанією. Перший розділ «Аналіз конкурентів та цільової аудиторії бренду Bernard Jewelry» описував вивчення аудиторії бренду, зокрема її вікових та демографічних характеристик, поведінки та споживчих звичок, а також її відношення до моди та аксесуарів. Був проведений аналіз конкурентів, щоб визначити їхні стратегії та айдентики, а також виявити найліпші напрямки оформлення. Також було проведено аналіз трендів та тенденцій у дизайні. Другий розділ «Створення айдентики» містить інформацію щодо процесу створення концепції айдентики бренду, включаючи кольорову палітру, шрифти, логотип, фірмові знаки та елементи дизайну, пакування. Буде приділено особливу увагу вибору кольорів та шрифтів, щоб вони відповідали цінностям та іміджу бренду. Третій розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення брендбуку» шпальт набору, полів, розмірів ілюстрацій, шрифтового рішення та інших елементів. Четвертий розділ має блок-схему технологічного процесу виготовлення брендбуку та маршрутно-технологічну карту процесу підготовки видання. Таким чином була проведена довготривала робота по розробці повноцінної айдентики для бренду прикрас, яка відповідатиме потребам цільової аудиторії та використовуватиметься для всіх видів продукції та рекламних матеріалів.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання дитячого фентезійного роману Н. Ґеймана “Книга кладовища”(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Шевченко, Єлизавета Андріївна; Оляніна, Світлана ВалеріївнаДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання збірки віршів Василя Симоненка(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Сівогракова, Анастасія Вікторівна; Кузіна, Ольга ЮріївнаТемою дипломної роботи було обрано розробку художньо-технічного оформлення збірки вибраних віршів Василя Симоненка. За ціль під час створення візуального оформлення збірки ставилося завдання переосмислити відомі поезії автора у контексті сучасності. Для цього був здійснений розгляд творчого підхода, загальних цінностей та ідей митця для кращого розуміння та інтегрування у створення візуального ряду книги. Формат видання – 70×90/16, у міліметрах – 170×215 мм, гарнітура – Yeseva One, основний кегль – 12 pt. У першому розділі було проведено аналітичну роботу особливостей художнього оформлення української книжкової графіки в рамках розвитку образотворчого мистецтва XX століття. Зокрема особлива увага була приділена творам митців, що відносяться до періоду 1960-х років. Також у даному розділі був організований художній аналіз попередніх видань Василя Симоненка. Другий розділ присвячений темі: «Проектування та особливості художньо- технічного оформлення». Наявна деталізована характеристика творчої концепції та обгрунтованість вибору шрифтів, розташування тексту та інших елементів дизайну. У третьому розділі "Розробка технології виготовлення видання" було створено докладну послідовність кроків та процесів, пов'язаних з додрукарським та друкарським виробництвом. Крім того, наведена інформація про класифікацію видання згідно з Держстандартом. Також представлено перелік програмних засобів та технічних пристроїв, які були використані в ході розробки проекту. В рамках проведеної дипломної роботи було створено оригінальне художньо-технічне оформлення друкованого видання та виготовлено доповнюючий та доцільний щодо творів книги, візуальний ряд.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання збірки поем Михайля Семенка "Вибране"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Костенко, Анна Михайлівна; Коренюк, Юрій ОлександровичУ якості бакалаврської роботи було обрано дві книги Михайля Семенка: «Дев’ять поем» і «Тов. Сонце», 1918 та 1919 р. відповідно, поєднані в одну збірку обсягом 64 сторінок, серед яких 20 ілюстрованих розворотів. Формат видання 60×84/16, 145×200 мм, гарнітура Kyiv*Type Sans та NAMU Pro 1910, кегль основного тексту - 11 пт. Такий варіант видання було створено як вибране, оскільки містить твори, що були поєднані лише у хрестоматіях, з метою показати зміну сюжету в одному місці дії. Також було збережено текстову частину оригінальних видань, аби показати тодішній правопис й авторські тропи. Основною метою роботи було привернення уваги до українського авангарду та долі вітчизняних митців 20-х років минулого століття шляхом оновленої інтерпретації книги, що нині є недостатньо відомою.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання збірки інтимної лірики «Про. Мені»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Федченко, Дар'я Олександрівна; Оляніна, Світлана ВалеріївнаДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання казки «Світлячок Люк. Народження героя або світло в тобі»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Кривець, Марина Дмитрівна; Оляніна, Світлана ВалеріївнаДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги «Пустельні велетні» за власним авторством(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Когут, Дар’я Андріївна; Лавро, Костянтин ТихоновичДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги власного авторства «Сади Марії»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Смігановська, Дар’я Віталіївна; Іванов-Ахметов, Володимир МихайловичДокумент Невідомий Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Александрова, Марина Олександрівна; Коренюк, Юрій ОлександровичДокумент Невідомий Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги Кащенко Є. А. «Статеве виховання дітей та підлітків»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Музиченко, Єва Станіславівна; Лавро, Костянтин ТихоновичДокумент Невідомий Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги Наталі Абрамцевої «Казка про хлопчика-сову»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Мельник, Євгенія Володимирівна; Пшеничний, Юрій ВолодимировичДокумент Невідомий Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання книги Ірини Яковлевої "Мишеня-забувака"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Коструба, Марина Ігорівна; Оляніна, Світлана ВалеріївнаДля бакалаврської роботи було обрано художньо-технічне оформлення дитячого видання Ірини Яковлевої “Мишеня-забувака”. Формат видання 84х108/16, у міліметрах 205х260, гарнітура - Engine Regular та Averta Demo PE, основний кегль – 16 pt. Щільність паперу 2 складає 170 г/м . Головне завдання полягало в тому, щоб представити книгу в новому трактуванні, яке б викликало читацький інтерес і привертало увагу маленького читача до раніше не ілюстрованого твору. Візуальна концепція оформлення видання базувалась на створенні реалістичних ілюстрацій з використанням набутих живописних та графічних навичок, а також із спеціальними ілюстраціями, що призначені для самостійного розфарбовування. Цей тип ілюстративної дитячої книжки - розмальовки дозволяє дітям долучитися до історії змістовним чином, а також розвивати їхню творчість та уяву. Акцент в ілюстративному матеріалі було зроблено на розробці та висвітленні різних характерів та образів головних героїв твору. Черепаха та Мишеня, проілюстровані з ретельними деталями та оживлені за допомогою яскравих ілюстрацій, які передають їхні особистості та примхи. Ілюстративний матеріал розроблений у растровому графічному редакторі Procreate, завдяки чому видання вийшло більш сучасне та якісне. В першому розділі «Особливості оформлення дитячого видання» було розглянуто важливість та функції ілюстративного матеріалу в дитячих виданнях. Також було досліджено особливості створення дитячої літератури, проведено аналіз сучасних дизайнерських тенденцій, наведено характерні ознаки різних стильових підходів до розробки дизайну ілюстрацій. Другий розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення нового видання» містить інформацію щодо процесу та способів створення художнього-технічного оформлення видання. Описано поетапну роботу над макетом та всіх його основних складових: підбору кольору, характеру ілюстрацій, шрифтового рішення та інших елементів. В третьому розділі «Розробка технологій виготовлення видання» наведено декілька таблиць, щодо класифікації видання за ГОСТом, технічних характеристик проектованого видання. Крім цього для структурування технологічного процесу створення оригінал-макету видання була створена блок-система. У таблиці показаний повний поетапний процес підготовки оригінал макету для додрукарських та друкарських операцій. В ході проведеної роботи було створено оригінальне художньо- технічне оформлення не виданого раніше дитячого видання. Для книги були розроблені цікаві образи та ілюстрації, з урахуванням всіх вимог та особливостей відповідно до створення дитячої літератури.Документ Невідомий Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання новели Василя Стефаника "Марія"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Сапсай, Вероніка Ігорівна; Кузіна, Ольга ЮріївнаДля дипломного проекту було обрано новелу Василя Стефаника «Марія». Головною метою було зобразити тему війни в художній інтерпретації автора, водночас привертаючи увагу читача до української історії. Ця тема є важливою для дослідження, оскільки демонструє циклічність історії України – сучасне переплітається з минулим. Візуальний концепт базувався на чорно-білих тонах для підкреслення трагічного стану зображуваного у творі. Формат видання 60x84/16, у міліметрах 175×145, гарнітура – Palatino, основний кегль – 10 pt. У першому розділі «Аналіз оформлення книжкової графіки» було розглянуто типологію книжкової ілюстрації, зокрема особливості оформлення української книжкової графіки 1 пол. XX століття. Також у цьому розділі був проведений художній аналіз попередніх видань творів Василя Стефаника. Другий розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення новели В. Стефаника «Марія»» містить інформацію про методи створення ілюстрацій, а також створення і оформлення макету. У третьому розділі «Розробка технологій виготовлення видання» була описана технологічна карта додрукарського та друкарського процесів. Також у розділі розміщено дані щодо класифікації видання за Держстандартом, зокрема наведено список використаних програм та приладів. Під час створення дипломної роботи було вироблено оригінальне художнє видання для дорослої аудиторії та дітей старшого шкільного віку.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання новорічних подарункових коробок для цукерок Roshen(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022-06) Єжела, Анастасія Михайлівна; Руденко, Олексій ВалерійовичДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання повісті Артура Конан Дойла "Знак чотирьох"(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Саліхова, Варвара Андріївна; Пшеничний, Юрій ВолодимировичДля бакалаврської роботи було обрано повість Артура Конан Дойла “Знак чотирьох”. Формат видання 60×90/16, у міліметрах 145×215 мм, гарнітура – Swanston та Cormorant Garamond, основний кегль – 12 pt. Щільність паперу складає 100 г/м2. Дану тему було обрано для створення оновленого варіанту книжкового видання, основним чином для створення нових ілюстративних матеріалів. Повість “Знак чотирьох” користувалася значним попитом серед художників-ілюстраторів кінця XIX – початку XX століть, роботи яких мали свій особливий виразний стиль типовий для жанру. Головні герої повісті, Шерлок Холмс та Доктор Уотсон, – всесвітньо відомі персонажі, що мають свої характери і особливі риси, завдяки чому залишаються незабутніми вже понад століття. Головним завданням було показати книгу у новій інтерпретації, зберігаючи графічні риси ілюстрацій, що притаманні для детективного жанру. Важливим є художнє зображення головних героїв зі збереженням особистісних рис. Метою було створення видання, яке приверне увагу сучасного читача до прочитання твору і, за допомогою художнього вмісту, допоможе заглибитись у атмосферу кримінального Лондона часів Вікторіанської епохи. Перший розділ “Особливості оформлення та ілюстрування творів детективного жанру у Вікторіанську епоху” описував специфіку появи детективної літератури у англійському суспільстві, особливості ілюстрування та оформлення книг у кінці XIX століття; появу творів про Шерлока Холмса у літературі і про головного ілюстратора творів А. К. Дойла. Також було проведено аналіз попереднього україномовного видання книги “Знак чотирьох”. Другий розділ «Проектування та художньо-технічне оформлення нового видання» описує інформацію про етапи створення видання, а саме аналіз усіх його складових: мальованого матеріалу, шпальт набору, полів, розмірів ілюстрацій, шрифтового рішення та інших елементів. Також цей розділ описує доцільність застосування усіх перерахованих складових видання. Третій розділ «Розробка технології виготовлення видання» містив кілька таблиць з даними про класифікацію видань за ГОСТом, технологічну карту додрукарського та друкарського процесу з переліком використовуваного обладнання та програм, а також розрахункові дані для визначення обсягу видання за певними критеріями, ілюстративність. В ході довготривалої роботи було створено оригінальне художньо-технічне оформлення видання повісті детективного жанру. В ілюстраціях були збережені ті виразні сюжети і постаті, які були майстерно створені автором твору, з урахуванням їх сприйняття у сучасній культурі.Документ Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання серії плакатів «Війна і мир 2022»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Гаврик, Наталія Іванівна; Осипова, Тетяна ГригорівнаДокумент Відкритий доступ Художньо-технічне оформлення та поліграфічне виконання І тому "Історія України-Русі" М.С. Грушевського(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022) Вергуленко, Георгій Олегович; Осипова, Тетяна ГригорівнаДокумент Відкритий доступ Історія розвитку мистецтва шрифту. Конспект лекцій(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Коренюк, Юрій Олександрович