Кафедра математичного моделювання економічних систем (ММЕС)
Постійне посилання на фонд
Припинила існування 01.07.2021 р. згідно наказу НАКАЗ НУ/31/2021 ВІД 19.02.2021
Переглянути
Перегляд Кафедра математичного моделювання економічних систем (ММЕС) за Ключові слова "advertising strategy"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Економіко-математичне моделювання стратегії інноваційної діяльності підприємства харчової промисловаості України в сучасних умовах(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021) Шкапенко, Олександра Сергіївна; Черноусова, Жанна ТрохимівнаУ дипломній роботі розглядається моделювання інноваційно-інвестиційної діяльності підприємства харчового сектору на ринку України в сучасних умовах з урахуванням витрат на рекламу та ціни товару. Ефективність інвестиційної діяльності підприємства можна визначити за рівнем інвестиційного менеджменту, зокрема у визначенні стратегії капіталовкладень, враховуючи різні фактори. Раціональний розподіл обмежених ресурсів є ключовим в управлінській практиці. Завданням дослідження є розрахунок стратегії інвестиційно-інноваційної діяльності компанії за допомогою побудови економіко-математичної моделі для визначення стратегії оптимального розподілу інвестиційних коштів між інноваційними проектами для підвищення ефективності використання вкладень. Основною задачею є визначення оптимальної стратегії керування ціною на товар, інвестиційних вкладень та відрахувань на рекламу задля визначення оптимальної стратегії запуску нових ліній товару на ринок. Розроблено та побудовано економіко-математичну модель та проведені відповідні розрахунки за різних сценаріїв попиту на товар серед споживачів. Порівняно декілька стратегій вкладення грошей у виробництво. Також побудовано дерево рішень для різних стратегій продаж товару задля визначення найприбутковішого шляху діяльності компанії. Розрахунки відбуваються на прикладі приватного акціонерного товариства «Київська кондитерська фабрика “Roshen”» – лідеру кондитерської промисловості на ринку.