2007
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2007 за Ключові слова "504.052"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ System analysis of recent tendencies of globalization(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2007) Zgurovsky, A.The process of globalization was studied for 60 counties for the period of 2006– 2007 using the system of economic, social and political dimensions. It was shown that the process is of objective character and has both certain advantages and some risks. A comparative analyses of qualitative and quantitative characteristics of the globalization process was made for three counties: the united Sated of America, Ukraine and Russia and the current tendencies of their development were defined.Документ Відкритий доступ The new metrics of sustainable development and its application(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2007) Zgurovsky, M.The concept which unites the three main components (economic, ecological and social) of sustainable development of society is considered. A new sustainable development measuring system is proposed. These metrics makes it possible to obtain quantitative estimations of the sustainable development process depending on the groups of economic, ecological and social indicators and datasets. The influence of the information society on sustainable development is studied on a global and a regional scales on the basis the sustainable development mathematical model.Документ Відкритий доступ Системне моделювання процесів накопичення і дисипації знань(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2007) Ясінський, В. В.Запропоновано математичну модель процесів системного накопичення та дисипації знань, в основу якої покладено принцип міждисциплінарного взаємовпливу. Ідентифіковано критичні точки та стадії процесу дисипації. На основі аналізу результатів системних експериментальних досліджень асимптотики процесу дисипації знань виявлено феномен мотивованого формування людським мозком залишкових знань як деякої впорядкованої стійкої інформаційної структури. Встановлено, що середнє значення об’єму залишкових знань є інваріантним відносно всіх параметрів процесу накопичення та дисипації знань і дорівнює меншому з двох об’ємів, отриманих «золотим перетином» деякого максимально можливого об’єму знань, встановленого певними освітніми стандартами.