Skip navigation
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/10930
Назва: Маркетинг инноваций
Ключові слова: маркетинг
маркетинг инноваций
рынок инноваций
инновационний продукт
PR-коммуникации
Дата публікації: 2015
Видавництво: НТУУ «КПИ»
Бібліографічний опис: Маркетинг инноваций [Электронный ресурс] : конспект лекций для студентов области знаний 0306 «Менеджмент и администрирование», специальности 8.03060102 «Менеджмент инновационной деятельности», области знаний 1801 «Специфические категории», специальности 8.18010012 «Управление инновационной деятельностью» / НТУУ «КПИ»; сост. Л. Н. Шульгина. – Электронные текстовые данные (1 файл: 2,84 Мбайт). – Киев: НТУУ «КПИ», 2015. – 150 с. – Название с экрана.
Опис: Повний текст документа доступний лише в локальній мережі університету
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ela.kpi.ua/handle/123456789/10930
Розташовується у зібраннях:Методичні посібники та рекомендації (КМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketyng_innov_ru.doc
  Обмежений доступ
3.33 MBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.