Формування конкурентних переваг спеціалізованого видавництва на основі маркетингової стратегії (на матеріалах ДНВП «Картографія»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

Автори

Кукайло, М. С.
Kukailo, M. S.

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВПІ НТУУ "КПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Кукайло М. С. Формування конкурентних переваг спеціалізованого видавництва на основі маркетингової стратегії (на матеріалах ДНВП «Картографія») / М. С. Кукайло // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2009. – Вип. 1-2(23-24). – С. 117–123. – Бібліогр.: 6 назв.

DOI