Травмачутливі тексти в підручниках з української мови та читання для нуш: редакторський погляд

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

У статті досліджено травмачутливі тексти в підручниках Нової української школи (НУШ) з української мови та читання, їх вплив на світосприйняття українських школярів, які стали свідками воєнних злочинів російської федерації. Мета статті полягає у виявленні травмачутливих аспектів у текстах підручників та пропонуванні методів покращення змісту навчальних видань.

Опис

Ключові слова

травмачутливий текст, психолого-педагогічна експертиза, Нова українська школа, підручник, читання, терапевтична казка, редактор, trauma-sensitive text, psychological and pedagogical evaluation, New Ukrainian school, textbook, reading, therapeutic fairy tale, editor

Бібліографічний опис

Фіялка, С. Б. Травмачутливі тексти в підручниках з української мови та читання для нуш: редакторський погляд / Фіялка С. Б., Гончарук Т. Г. // Технологія і техніка друкарства : збірник наукових праць. – 2023. – Вип. 1(79). – С. 97-106. – Бібліогр.: 12 назв.