Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок підприємствами енергетичного машинобудування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

інноваційна розробка, маркетинговий механізм впровадження, очікувана вигода споживача, оцінювання ефективності впровадження, підприємства енергетичного машинобудування, модель поведінки промислового споживача, инновационная разработка, маркетинговый механизм внедрения, ожидаемая выгода потребителя, оценивание эффективности внедрения, предприятия энергетического машиностроения, модель поведения промышленного потребителя, innovative development, the marketing mechanisms of introduction, the expected benefit by consumer, evaluation of the effectiveness of implementation, the enterprises of power engineering, behavior of industrial customers

Бібліографічний опис

Цапук О. Ю. Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок підприємствами енергетичного машинобудування : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 — економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / О. Ю. Цапук. - К., 2014. - 293 л. + CD-ROM

DOI