Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок підприємствами енергетичного машинобудування
Вантажиться...
Дата
2014
Автори
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
інноваційна розробка, маркетинговий механізм впровадження, очікувана вигода споживача, оцінювання ефективності впровадження, підприємства енергетичного машинобудування, модель поведінки промислового споживача, инновационная разработка, маркетинговый механизм внедрения, ожидаемая выгода потребителя, оценивание эффективности внедрения, предприятия энергетического машиностроения, модель поведения промышленного потребителя, innovative development, the marketing mechanisms of introduction, the expected benefit by consumer, evaluation of the effectiveness of implementation, the enterprises of power engineering, behavior of industrial customers
Бібліографічний опис
Цапук О. Ю. Маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок
підприємствами енергетичного машинобудування : дис. ... канд. економ. наук. : 08.00.04 — економіка та управління підприємствами
(за видами економічної діяльності) / О. Ю. Цапук. - К., 2014. - 293 л. + CD-ROM