Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/8583
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвідло, М. С.-
dc.contributor.authorSvsdlo, M.-
dc.contributor.authorСвидло, М. С.-
dc.contributor.authorСторожик, І. І.-
dc.contributor.authorStorozhyk, I.-
dc.contributor.authorСторожик, И. И.-
dc.date.accessioned2014-09-09T10:32:00Z-
dc.date.available2014-09-09T10:32:00Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСвідло М. С. Філософія освіти як синтез філософії та педагогіки / М. С. Свідло, І. І. Сторожик // Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць. – 2007. – № 2(20). – Ч. 2. – С. 11–15. – Бібліогр.: 9 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/8583-
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectдеформація освітніх процесівuk
dc.subjectбюрократизація освітніх установuk
dc.titleФілософія освіти як синтез філософії та педагогікиuk
dc.title.alternativePhilosophy of education as synthesis of philosophy and pedagogicuk
dc.title.alternativeФилософия образования как синтез философии и педагогикиuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 11-15uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameВісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових працьuk
dc.subject.udc37uk
dc.description.abstractukСьогодення ставить освіту перед тенденцією активного взаємоперетворення теорії і практики, ідеального та матеріального, духовного і тілесного, що потребує від кожної особистості здатності до креативної конструктивної діяльності в матеріальному світі, але відповідно до ідеальних форм і принципів.uk
dc.description.abstractenThe present puts education before the tendency of active interconversion of the theory and practice, ideal and material, spiritual and corporal, that demands from each person of ability to creative constructive activity вматериальном the world, but according to ideal forms and principles.uk
dc.description.abstractruНастоящее ставит образование перед тенденцией активного взаимопревращения теории и практики, идеального и материального, духовного и телесного, что требует от каждой личности способности к креативной конструктивной деятельности в материальном мире, но соответственно идеальным формам и принципам.uk
dc.publisherПолітехнікаuk
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць, № 2(20), ч. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02.pdf181.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.