Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (13)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (13) за Автор "Галілейська, О. О."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Медіапроєкти психологічної підтримки дітей під час війни(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Галілейська, О. О.Актуальність медіапроєктів психологічної підтримки дітей є беззаперечною, адже війна росії проти України все ще триває. Метою нашого дослідження є охарактеризувати медіапроєкти, як комунікаційні інструменти, серед яких інформаційний комікс для дітей у воєнний час, медіапроєкт у відеоформаті «Психологічна турбота від Світлани Ройз», «Поруч», «Діти Героїв», «Show and Tell» та онлайн-посібник «Коли світ на межі змін: стратегії адаптації. Психологічна підтримка вчителів та дітей під час війни». Виділено переваги й недоліки названих проєктів, серед переваг можемо назвати графічне оформлення й наявність персонажів в інформаційному коміксі, що сприяють легкому засвоєнню та запам’ятовуванню інформації, зручний відеоформат у медіапроєкті «Психологічна турбота від Світлани Ройз», а саме тривалість і наявність субтитрів, можливість групових онлайн-зустрічей медіапроєкту «Поруч» із однолітками й психологом, багатоплановість допомоги медіапроєкту «Діти Героїв», міждисциплінарність проєкту «Show and Tell», а саме психологічна підтримка за допомогою фотомистецтва, якісне текстове наповнення онлайн-посібника «Коли світ на межі змін: стратегії адаптації. Психологічна підтримка вчителів та дітей під час війни». На основі виділених недоліків нами запропоновані рекомендації для створення медіапроєктів психологічної підтримки дітей або вдосконалення вже наявних, зокрема використання інтерактивних елементів, запровадження зворотного зв’язку, робота над якісним юзабіліті й поліграфічним оформленням, можливість вибору формату зустрічі. Зважаючи на все вищезазначене, використання рекомендацій стане своєрідним покроковим алгоритмом створення якісного медіапроєкту психологічної підтримки дітей. Насамперед варто турбуватись про інформаційне наповнення, його повноту, якість, точність, а вже потім графічне оформлення, технічне забезпечення, серед якого юзабіліті, зворотний зв’зок і використання інтерактивних елементів. Таким чином попит на створення медіапроєктів психологічної підтримки зростає, потребує роботи фахівців та подальшого поглибленого вивчення у сфері соціальних комунікацій.