Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (13)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (13) за Автор "Головко, О. А."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Роль медіадизайну у фаховій підготовці журналістів(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Головко, О. А.Стаття присвячена актуальній темі упровадження медіадизайну у фахову підготовку журналістів. У дослідженні проаналізовано сутність, структуру й функції медіадизайну, його роль у професійній діяльності журналіста. У межах наукового пошуку проведено дослідження думки журналістів-практиків, здобувачів освіти журналістських спеціальностей, науково-педагогічних працівників, які здійснюють підготовку журналістських кадрів. Журналістам-практикам і здобувачам журналістських спеціальностей пропонувалося оцінити значимість медіадизайну у практичній діяльності журналістів за такими показниками: актуальність використання елементів медіадизайну у журналістській практиці, професійна готовність журналіста до використання елементів медіадизайну при створенні контенту, роль медіадизайну у створенні якісного журналістського контенту, значення медіадизайну у приверненні уваги читацьких аудиторій до опублікованого матеріалу, роль медіадизайну у розкритті актуалізованої у журналістських матеріалах проблеми. Науково-педагогічним працівникам кафедр журналістики закладів вищої освіти потрібно було оцінити значення медіадизайну у підготовці журналістів за показниками: якість і повнота представлення медіадизайну у змісті освіти журналістів, готовність журналіста до використання елементів медіадизайну у перспективній професійній діяльності, відповідність фахової підготовки журналістів вимогам до використання медіадизайну, умотивованість здобувачів освіти до використання елементів медіадизайну у майбутній професійній діяльності, роль медіадизайну у створенні якісного журналістського контенту. Усі респонденти дослідження відмітили актуальність використання елементів медіадизайну у журналістській практиці, роль медіадизайну у створенні якісного журналістського контенту, значення медіадизайну у приверненні уваги читацьких аудиторій до опублікованого матеріалу, роль медіадизайну у розкритті актуалізованої у журналістських матеріалах проблеми та констатували недостатню професійну готовність сучасних журналістів до використання медіадизайну у професійній діяльності.