Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (13)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (13) за Автор "Григоренко, А. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Розробка сувенірної продукції для НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Фісенко, Т. В.; Балюн, О. О.; Григоренко, А. В.Кожна компанія прагне зберігати зв’язок зі своїми клієнтами та аудиторією. Університети не є винятком, оскільки це забезпечує залучення нових студентів і підвищує лояльність до бренду серед працівників та випускників. Під час дослідження було вивчено наукову основу створення, випуску та розповсюдження сувенірної продукції, зокрема для ЗВО. Ці знання були втілені в практичних результатах, а саме — створенні сувенірної продукції для НН ВПІ. За допомогою опитування були визначені основні уподобання цільової аудиторії щодо дизайну та наповнення сувенірної продукції. Ці дані стали основою для розробки сувенірної продукції НН ВПІ. В дизайні використовувались помаранчево-червоні кольори (традиційні кольори ВПІ), а також світлий бузковий і сіруватий чорний Сувенірні вироби оформлені за спільною композиційною концепцією. Малюнок є абстрактним, з мінімальною кількістю додаткових елементів дизайну. Композиція також є гендерно нейтральною, оскільки ані кольори, ані матеріальні об’єкти (сувеніри) не пов’язані з певною статтю. Була створена композиція, що задовольняє потреби кожної групи аудиторії. Проєкт був реалізований у вигляді графічних макетів. Були використані засоби просування, що базуються на співпраці з власниками/розповсюдниками офіційних та популярних засобів комунікації. Зазначені методи взаємодії є безкоштовними і, за попередніми оцінками, допоможуть підвищити усвідомленість цільової аудиторії щодо сувенірної продукції НН ВПІ. Крім того, були створені власні канали просування, для популяризації яких використано безкоштовні методи. Наприклад, для просування сувенірної продукції ВПІ була створена окрема сторінка, на якій були розміщені фотографії основних продуктів сувенірної лінійки, а також контакти розповсюджувача та тематичні повідомлення. Було використано стандартні методи просування для сторінок з подібним вмістом, такі як масове стеження за користувачами і контекстна реклама.