Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (13)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Обрії друкарства : науковий журнал, № 1 (13) за Автор "Тріщук, О. В."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Управління соціальними комунікаціями під час пандемії як система внутрішньоорганізаційної взаємодії(НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023) Тріщук, О. В.; Говера, О. І.З’ясовано роль соціальних комунікацій в умовах пандемії задля виявлення способів оперативного управління ними. Зазначено, що зміни в соціальних комунікаціях за умов політичної, економічної чи соціальної кризи істотно впливають на психологічний стан і поведінку користувачів, а також на культурні та соціальні норми, тому важливо виявити, яку саме інформацію споживає комунікат із соцмереж за кризових станів суспільства та в який спосіб і коли саме він це робить. Вказано, що активні комунікатори насамперед повинні привести свої комунікативні процеси на всіх рівнях у відповідність до нових викликів, інтенсифікувати навички соціальної взаємодії та пристосувати інструменти комунікації до гнучкого й оперативного виконання завдань у кризовій ситуації. Активізація продуктивності комунікатора можлива завдяки встановленню корпоративних протоколів з методиками протистояння фейковим поширенням інформації. Щоб зрозуміти, як слід найефективніше застосовувати цей інструмент і на чому базуватись, у січні 2022 р. було проведено дослідження соціальної поведінки активних користувачів соцмережі «Фейсбук» шляхом залучення респондентів через пост у фейсбуці до заповнення опитувальника, створеного в гугл-формах. Згідно з результатами опитування, 91 % респондентів використовують соціальні мережі як джерело отримання інформації, при цьому найбільш популярними джерелами є загальнонаціональні новинні сайти та інформаційні агентства. Крім того, дослідження дало змогу визначити рівень довіри користувачів до інформації, отриманої від влади або опозиції, а також увиразнило вплив соціальної ізоляції в пандемійні локдауни на критичне мислення активних у соцмережах людей. У підсумку цих досліджень встановлено, що комунікати споживають не всі доступні в соцмережах повідомлення, а інтерпретують їх через сукупну суспільну думку як інтерпретаційний фільтр. Це створює базу для нових ефективних способів комунікації та соціальної взаємодії, які використовуються для впливу на внутрішню громадськість організації, установи та підприємства.