Кафедра комп’ютерно-інтегрованих оптичних та навігаційних систем (КІОНС)
Постійне посилання на фонд
Створена 01.07.2021 р. згідно наказу НАКАЗ НУ/5/2021 ВІД 12.01.2021
Переглянути
Перегляд Кафедра комп’ютерно-інтегрованих оптичних та навігаційних систем (КІОНС) за Автор "Бандура, Володимир Віталійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Система керування кутом атаки об'єкта(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025) Бандура, Володимир Віталійович; Мураховський, Сергій АнатолійовичДипломна робота присвячена дослідженню системи керування кутом атаки літака, яка відіграє вирішальну роль у забезпеченні безпеки, стійкості та ефективності польоту. Основна мета дослідження полягає у проведенню аналізу автоматизованої системи регулювання кута атаки, здатної оптимізувати аеродинамічні характеристики літального апарату в різних режимах польоту. У першому розділі проведено комплексний аналіз сучасних систем керування кутом атаки, що застосовуються у авіації. Детально досліджено принципи їх функціонування, архітектурні особливості та ключові технологічні рішення. Особливу увагу приділено порівняльній характеристиці різних підходів до автоматичного регулювання. Проаналізовано досягнення світових авіабудівних компаній у цій галузі та визначено перспективні напрямки розвитку. Другий розділ сфокусовано на аналізі математичної моделі системи керування кутом. В рамках дослідження створено деталізовану модель динаміки літака, що враховує всі ключові фактори впливу. Проведено серію порівнянь, які дозволили вивчити поведінку системи в різних умовах експлуатації. Отримані результати дали змогу не лише оцінити ефективність запропонованих алгоритмів, але й визначити оптимальні параметри налаштування системи керування. У третьому розділі представлено практичну реалізацію системи на базі сучасних алгоритмів. Проведені дослідження підтвердили високу точність позиціювання, швидку реакцію на збурення та стабільність роботи системи в умовах, що максимально наближені до реальної експлуатації. Результати дослідження мають значний практичний потенціал для впровадження у сучасні авіаційні системи. Отримані розробки можуть бути використані як для модернізації існуючих авіаційних систем, так і для створення перспективних літальних апаратів нового покоління.