Магістерські роботи (КІВТ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КІВТ) за Автор "Горковенко, Костянтин Геннадійович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Система стендових випробувань рухомого складу залізничного транспорту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019-12) Горковенко, Костянтин Геннадійович; Єременко, Володимир СтаніславовичМагістерська дисертація «Система стендових випробувань рухомого складу залізничного транспорту» має обсяг 100 сторінок тексту, з них 28 ілюстрація, 12 таблиць та 34 джерела за переліком посилань. Об’єкт дослідження – процес вимірювання демпфувальних властивостей гасників коливань тягомо-рухомого складу. Предмет дослідження – діагностування демпфувальних характеристик гасників коливань. Мета роботи – розробка системи діагностування демпфувальних характеристик гасників коливань. Розробка методики та алгоритму вимірювання затухаючих коливань. Методи дослідження. В роботі знайшли застосування експериментальне дослідження затухаючих коливань і проведення модельного експерименту. Рекомендації щодо використання результатів роботи. Отримані результати магістерської атестаційної роботи можуть бути використані в учбовому процесі та проведенні контролю композиційних матеріалів в промисловому виробництві.Важливість роботи і висновки. Магістерська дисертація «Система стендових випробувань рухомого складу залізничного транспорту» має важливе значення для безпеки тягово-рухомого складу. За результатами роботи нами зроблені такі висновки: - обчислення логарифмічного декременту затухання в частотній області дозволяє здійснювати визначення демпфувальних параметрів з похибкою, що не перевищує 1%; - Запропонований метод дозволяє проводити розрахунок логарифмічного декременту по найпотужнішій гармоніці; - розроблено математичну модель та відповідне програмне забезпечення, що дозволило оцінити точність стандартного та запропонованого методів; - Здійснено обробку реальних даних випробувань по скиданні з клинів пасажирського вагону та локомотиву ЧС8. Пропозиції про можливі напрямки розвитку чи продовження виконаних досліджень полягають в наступному: - дослідження використання інших критеріїв для прийняття діагностичних рішень; - розробка автоматизованого програмного забезпечення з повною реалізацією розробленого алгоритму.