Магістерські роботи (ІПЗЕ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра.
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ІПЗЕ) за Автор "Глум, Кирилл Дмитрович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Формування відомостей та візуалізація результатів самооцінювання освітньої програми(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2024) Глум, Кирилл Дмитрович; Коваль, Олександр ВасильовичМагістерська дисертація за темою “Формування відомостей та візуалізація результатів самооцінювання освітньої програми” виконана студентом кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Глумом Кириллом Дмитровичем зі спеціальності 121 “Інженерія програмного забезпечення” за освітньо-професійною програмою “Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій” і складається зі: вступу; 5 розділів (“Задача розробки системи формування відомостей та візуалізації результатів самооцінювання освітніх програм”, “Технології для реалізації програмної системи”, “Опис програмної реалізації”, “Робота користувача з системою” і “Розробка стартап-проєкту”), висновків до кожного з цих розділів; загальних висновків; списку використаних джерел, який налічує 25 джерел; 32 ілюстрації; 19 таблиць та 2 додатки. Загальний обсяг роботи 124 сторінки. Актуальність теми. Одним з основних етапів процедури акредитації освітньої програми (ОП) є подання закладом вищої освіти звіту відомостей самооцінювання ОП та інших матеріалів, які підтверджують надану інформацію у звіті. Цей документ дає освітнім закладам можливість самостійно проаналізувати, наскільки програма і практика її реалізації відповідають Критеріям оцінювання якості ОП. В свою чергу, акредитаційна експертиза передбачає детальне вивчення відомостей та доданих матеріалів для складання звіту про результати акредитаційної експертизи. Таким чином, організація процесу якісної та ефективної підготовки відомостей освітньої програми є ключовою умовою для її успішної акредитації. На сьогодні більшість структурних підрозділів ЗВО займаються цим процесом вручну або у кращому разі, використовуючи наявні системи електронного документообігу. Це призводить до надмірного використання людських та часових ресурсів, особливо в умовах швидкого застарівання програм підготовки фахівців внаслідок стрімкого розвитку науки і технологій. Процес підготовки відомостей можна суттєво пришвидшити та спростити шляхом часткової автоматизації етапу формування розділів відомостей та подальшого аналізу отриманих результатів. Для цього пропонується створити програмну систему формування відомостей та візуалізації результатів самооцінювання освітньої програми у вигляді звіту, яка може бути легко розширена завдяки додаванню нових функціональних можливостей або інтеграцією з іншими системами та джерелами даних. Така система дозволить автоматизувати робочі процеси ЗВО у напрямку підготовки до акредитації ОП. Мета роботи і завдання дослідження. Метою роботи є автоматизація процесу формування відомостей та візуалізації результатів самооцінювання освітньої програми для спрощення і пришвидшення підготовки закладів вищої освіти до проведення акредитації. Для досягнення мети необхідно вирішити наступні завдання: - провести аналіз існуючих інформаційних систем для формування відомостей; - сформувати функціональні вимоги до системи враховуючи недоліки аналогів; - обґрунтувати програмні та апаратні інструменти і засоби, які необхідні для розробки системи; - розробити програмне забезпечення для формування відомостей та генерації pdf-звіту з отриманих даних. Об'єкт дослідження. Об’єктом дослідження є процес формування відомостей та візуалізації результатів самооцінювання освітньої програми. Предмет дослідження. Предметом дослідження є програмний застосунок для формування відомостей та візуалізації результатів самооцінювання освітньої програми. Методи дослідження. Методи об’єктно орієнтованого аналізу для виокремлення сутностей предметної області, методи структурно- функціонального аналізу аналогічних існуючих програмних систем та методи проектування архітектури інформаційних систем. Практичне значення одержаних результатів. Розроблена система може слугувати основою для створення загальної системи інформаційного забезпечення акредитації освітніх програм кафедри або автоматизованої системи управління кафедри завдяки впровадженню додаткових модулів, а також використовуватися як індивідуальний продукт для формування відомостей та візуалізації результатів у вигляді pdf-звіту.