Магістерські роботи (КГ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (КГ) за Автор "Адаменко, Олександр Павлович"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Сучасне оформлення комп’ютерної гри «My winter adventure»(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020-12) Адаменко, Олександр Павлович; Лавро, Костянтин ТихоновичТемою своєї магістерської роботи я обрав розробку та оформленнякомп’ютерної гри «My winter adventure», яка має жанр puzzle, adventure, horror і буде розповідати історію сну однієї дівчинки, який снився їй тільки взимку. Створення візуального стилю та загалом розробка гри починається з дослідження ринку і аналізу затребуванності серед гравців, які потенційно зацікавляться проектом та порекомендують його своїм друзям. Надалі йде графічний та технологічний аспект проекту: вибіг графічного оформлення, вибір ігрового двигуна та програмування всесвіту разом з головним його героєм. Практичним завданням проекту є створення повноцінної комп’ютерної графіки, створення готової гри та її випуск на самий великий магазин цифрової дистрибуції – Steam. Враховуючі всі ці завдання, на протязі розробки я повинен зустрітися з великою кількістю нових та невідомих для мене елементів, особливо починаючи з ігрового двигуна та тих технологічних можливостей, які він дозволить нам реалізувати. Починаючи з оптимізації ігрової 3D моделі і закінчуючи деталізацією всього ігрового всесвіту та сценарію. Саму концепцію візуального оформлення гри потрібно було обрати на основі досліджень популярних ігрових всесвітів, ігор та майбутніх проектів, які є в передових розробників ігрової індустрії. Також ми, як я зазначив раніше, повинні брати до уваги можливості ігрового двигуна, який буде використовуватися для абсолютно всіх завдань проекту, починаючи с самого першого коду і закінчуючи повністю готовим білдом, який гравець може встановити на свій ПК використовуючи лише декілька кнопок в магазині.. Тому оформлення потребує дуже великої уваги, адже якщо дитячу стилістику легше робити на ігровому двигуні Uniti, то для проектів з реалістичною картинкою краще брати більш передовий двигун – Unreal Engine 4.