Кафедра технологій оздоровлення і спорту (КТОС)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра технологій оздоровлення і спорту (КТОС) за Автор "Cемененко, В'ячеслав Петрович"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Студентський спорт у системі фізичного виховання в закладах вищої освіти(Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024) Білецька, Вікторія Вікторівна; Cемененко, В'ячеслав Петрович; Завальнюк, Вікторія Леонідівна; Залойло, Володимир Васильйович; Костюченко, Василь Іванович; Яременко, Олег Миколайович; Завадько, ІгорРозвиток студентського баскетболу відбувається в Україні суперечливо. Успішність підготовки студентських баскетбольних команд залежить від безлічі чинників і умов організації. Метою дослідження було вивчення особливостей розвитку студентського спорту у системі фізичного виховання в закладах вищої освіти (на прикладі баскетболу у закладах вищої освіти США та України). В ході дослідження здійснено порівняльну характеристику особливостей студентського баскетболу у США та в Україні. Розглянуто відмінності студентського українського баскетболу та студентського американського баскетболу за наступними критеріями: правила гри, стиль гри, популярність баскетболу серед вболівальників, кількість залучених глядачів щороку, важливість виступу за команду закладу вищої освіти для кар’єри баскетболіста, зацікавленість брендів до студентського баскетболу, спортивна стипендія для баскетболістів в закладі вищої освіти, транспортне забезпечення студентів для змагань, кваліфікація суддів на змаганнях, значення змагання для студентів, конкуренція команд, забезпечення студентів екіпіруванням, кваліфікація тренерів.Документ Відкритий доступ Формування ціннісних орієнтацій у студенток до занять фізичною культурою і спортом(Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023) Білецька, Вікторія Вікторівна; Cемененко, В'ячеслав Петрович; Завальнюк, Вікторія Леонідівна; Залойло, Володимир Васильйович; Костюченко, Василь Іванович; Яременко, Олег МиколайовичУ статті розглянуто взаємозв’язок між способом життя та формуванням ціннісних орієнтації з урахуванням стресостійкості до умов навчання у здобувачів вищої освіти. Визначено рівень сформованості ціннісного ставлення студенток першого та четвертого курсів до свого здоров’я та їх відношення до способу життя. Результати: Встановлено, що більшість дівчат як першого, так і четвертого курсів загалом дотримуються правил здорового способу життя, але при цьому не дотримуються правил раціонального харчування. Не зважаючи на дотримання здорового способу життя студентки четвертого курсу мають низький рівень рухової активності і мають сумніви, чи задовольняє їх стиль життя.В ході дослідження було встановлено, що серед термінальних цінностей у студенток першого курсу переважає свобода, суспільне покликання, відсутність матеріальних труднощів, а у студенток четвертого курсу провідне місце займають: матеріально забезпечене життя, сімейне життя, цікава робота. Показано, що серед інструментальних цінностей студенток першого курсу переважає широта знань, уміння наполягти на своєму, уміння не відступати перед труднощами, а у студенток четвертого курсу лідирують ефективність у справах, сміливість у відстоюванні поглядів; самоконтроль. При цьому найменше значення для дівчат мають дисциплінованість, раціоналізм та щирість.Визначено рівень стресостійкості у студенток різних курсів навчання. Так, переважна більшість студенток першого курсу має середній рівень стресостійкості, а серед студенток четвертого курсу переважають дівчата із зниженим та дуже низьким рівнем стресостійкості.