Кафедра технологій оздоровлення і спорту (КТОС)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра технологій оздоровлення і спорту (КТОС) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 259
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Атлетичні вправи для хортингістів із високим рівнем силових якостей та методи самоконтролю фізичного стану(Паливода А. В., 2017) Сичов, Сергій Олександрович; Сиротинська, Олена КаленівнаДокумент Відкритий доступ Формування рухових навичок у здобувачів вищої освіти під час занять волейболом(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018) Сироватко, Зоя ВікторівнаДокумент Відкритий доступ Дослідження відношення студентів тенісистів ЗВО неспортивного профілю до способів підтримання здоров’я і ролі фізвиховання(2019) Лукачина, Анатолій ВасильовичПраналізовано результати дослідження відношення студентів тенісистів до способів підтримання здоров’я та визначено, яку роль у цьому студенти відводять фізичному вихованню. Виділено найбільш значущі з точки зору студентів фактори, які сприяють підтриманню здоров’я на хорошому рівні.Документ Відкритий доступ Використання відеоматеріалів у викладанні принципів техніки і тактики студентам тенісистам ЗВО неспортивного профілю(2019) Лукачина, Анатолій ВасильовичПроаналізовано відеоматеріали вітчизняних та зарубіжних Інтернет джерел, що містять найбільш показові та придатні для використання в учбовому процесі записи ігор відомих тенісистів та відео навчального спрямування. Відібрано кілька найбільш типових записів, які можна рекомендувати включити до теоретичної частини навчальної програми з тенісу.Документ Відкритий доступ Взаємозв’язок атеросклерозу і неалкогольної жирової хвороби печінки за даними полісистемного ультразвукового дослідження артерій і стеатометрії печінки(2020) Динник, О. Б.; Мостовий, С. Є.; Бойко, Г. Л.; Настенко, Є. А.; Гноєвая, Н. Г.Документ Відкритий доступ Впровадження особистісно орієнтованого фізичного виховання студентської молоді у навчальний процес(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020) Сичов, Сергій Олександрович; Сиротинська, Олена КаленівнаДокумент Відкритий доступ Деякі фізіологічні особливості фізичних навантажень у тренуванні студентів тенісистів(2020) Лукачина, Анатолій ВасильовичПроаналізовано особливості гри в теніс з точки зору аеробних та анаеробних навантажень. Виділено необхідні види тренувань та комплекс компонентів тренування. Наведено приклад розрахунку показника ефективності реалізації анаеробних можливостей організму.Документ Відкритий доступ Морфофункціональні характеристики як критерії спортивного відбору в аеробіці(Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020) Чеховська, Анна ЮріївнаДокумент Відкритий доступ Застосування ігрового методу при початковому навчанні дітей плаванню в умовах поглибленого басейну(Кам'янець Подільський національниий університет імені Івана Огієнка, 2020) Зубко, Валентина Володимирівна; Парахонько, Вадим Миколайович; Смірнов, Констянтин МиколайовичОдними з найважливіших чинників, що забезпечують успішність навчання плаванню, визначено вікові особливості дітей молодшого шкільного віку, провідний вид діяльності (ігрова) і початок формування довільних механізмів вольової̈ сфери особистості, коли молодший школяр практично не в змозі змусити себе виконувати цілеспрямовані дії̈ тривалий час. У зв’язку з цим, навчання плаванню повинно будуватися в грі й через гру. Визначено стан розробленості проблеми застосування ігрового методу в початковому навчанні дітей плаванню в умовах поглибленого басейну. Зважаючи на специфіку роботи з дітьми молодшого шкільного віку, необхідно враховувати педагогам те, що в них переважає мимовільна увага, а в центрі ї̈ ї̈хньої̈ уваги є все яскраве, незвичайне, нове й цікаве. Ці особливості слід враховувати, використовувати гру як форму навчальної̈ діяльності, яка викликає прямийінтерес. Під час організації̈ігор і розваг потрібно зважати на умови ї̈хнього проведення (глибина, температура води, наявність інвентарю тощо), кількість учасників, вік, загальну і спеціальну підготовленість, а також чітко знати умови гри, правила, передбачуваний результат і продумувати зміст. Встановлено, що ігри для навчання плаванню і використання ігрових прийомів на глибині поділяються на групи: ігри на увагу, прості, з використанням гумових іграшок (проводяться з новачками на перших уроках плавання), які спрямовані на подолання опору води, з зануренням під воду, пірнанням, стрибками у воду, з ковзанням і плаванням; ігри сюжетного характеру, які є основним навчальним матеріалом на заняттях, їх вводять після освоєння дітьми води, навчилися пересуватися і впевнено почувати себе в новому середовищі; командні ігри, де гравці об’єднуються в рівні за силою команди, вимагають прояв самостійності, значних вольових зусиль, уміння керувати собою, особливо під час вирішенні ігрових конфліктів. З’ясовано, що застосування ігор і розваг у навчально-тренувальних заняттях із молодшими школярами сприяє підвищенню емоційності та зменшенню монотонності; вихованню морально-вольових якостей (активність, самостійність, ініціативність), зміцненню колективу та вихованню почуття товариства, вмінню застосовувати набуті навички в різних умовах.Документ Відкритий доступ Комп'ютерні програми в системі фізичної самопідготовки студентів технічних ВНЗ(Національний авіаційний університет, 2020) Мартинов, Юрій Олександрович; Добровольский, Володимир Едвардович; Голубева, Валентина АнатоліївнаДокумент Відкритий доступ Фізичне виховання студентів у карантинний період(Національний авіаційний університет, 2020-06) Твердохліб, Олена Федорівна; Мартинов, Юрій Олександрович; Корюкаєв, Микола МиколайовичДокумент Відкритий доступ Дослідження соціальної і педагогічної складових формування здоров’язберігаючої компетентності студентів(Національний авіаційний університет, 2021) Карпюк, І. Ю.Документ Відкритий доступ Features of construction of rational modes of motor activity of student's youth in the conditions of distance learning(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021) Хіміч, Ігор Юрійович; Парахонько, Вадим МиколайовичДокумент Відкритий доступ Physical fitness students, which go in for boxing in the process of their physical training(Національний авіаційний університет, 2021) Nazymok, V.Документ Відкритий доступ Методика індивідуальної корекції морфофункціонального стану студенток, що займаються шейпінгом(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021) Козлова, Тетяна Георгіївна; Бойко, Ганна ЛеонідівнаДокумент Відкритий доступ Оптимізація навчального процесу з фізичного виховання шляхом створення умов, спрямованих на забезпечення гармонійного розвитку особистості здобувачів вищої освіти(Київський Університет імені Бориса Грінченка, 2021) Бойко, Ганна; Козлова, Тетяна; Шарафутдінова, СаніяДокумент Відкритий доступ Роль культурно-дозвіллєвої діяльності у формуванні здорового способу життя студентської молоді(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021) Саламаха, Олександр Євгенович; Чеховська, Анна ЮріївнаДокумент Відкритий доступ Методичні підходи при навчанні плаванню студентів, які не вміють плавати(Національний авіаційний університет, 2021) Смірнов, К. М.; Парахонько, В. М.; Зубко, В. В.Документ Відкритий доступ Вплив різних типів навантажень на серцево-судинну й м’язову системи в процесі занять фізичним вихованням на відділенні атлетичної гімнастики(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021) Тимчик, С. Г.; Бриксін, О. О.; Омелянчук, Є. П.Документ Відкритий доступ The features of a distance learning of higher education recipients in the discipline of physical education(Національний авіаційний університет, 2021) Boyko, G. L.; Kozlova, T. G.; Sharafutdinova, S. U.