Розділ 2. Видавнича справа в системі медіаменеджменту
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Розділ 2. Видавнича справа в системі медіаменеджменту за Автор "Видавничо-поліграфічний інститут"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Відкритий доступ Вимоги менеджменту видавничих організацій до підготовки фахівців відповідної галузі(2016) Янішевський, Олександр Олександрович; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Книжкова продукція у сегменті мультимедійних товарів: актуальний погляд(2016) Мельникова, Марія; Сошинська, Ярослава Євгенівна; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Моделі і методи прогнозування попиту на видавничу продукцію(2016) Чебикін, Антон; Ганжуров, Ю. С.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Оформлення видань як фактор впливу на прийняття рішення про покупку видань(2016) Яцкевич, Анастасія; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Роль сучасних медіа у діяльності видавничо-поліграфічних підприємств на прикладі видавничого дому «Адеф-Україна»(2016) Чабан, Оксана; Пунчак, Л. А.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститутДокумент Відкритий доступ Інтерактивна книга як перспектива розвитку видавничого медіабізнесу(2016) Ужвій, Марина; Шевченко, І. Б.; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження; Видавничо-поліграфічний інститут