Skip navigation

Розділ 2. Видавнича справа в системі медіаменеджменту : [6] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Вимоги менеджменту видавничих організацій до підготовки фахівців відповідної галузіЯнішевський, Олександр Олександрович; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Книжкова продукція у сегменті мультимедійних товарів: актуальний поглядСошинська, Ярослава Євгенівна; Мельникова, Марія; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Роль сучасних медіа у діяльності видавничо-поліграфічних підприємств на прикладі видавничого дому «Адеф-Україна»Пунчак, Л. А.; Чабан, Оксана; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Оформлення видань як фактор впливу на прийняття рішення про покупку виданьПунчак, Л. А.; Яцкевич, Анастасія; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Інтерактивна книга як перспектива розвитку видавничого медіабізнесуШевченко, І. Б.; Ужвій, Марина; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
2016Моделі і методи прогнозування попиту на видавничу продукціюГанжуров, Ю. С.; Чебикін, Антон; Видавничо-поліграфічний інститут; Організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 6 of 6